Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Blog
  • Blog
  • Marketing Automation
  • Push jako nowa forma komunikacji
9 maja, 2025

Push jako nowa forma komunikacji

Push jako nowa forma komunikacji

by Robert / środa, 18 października 2017 / Published in Marketing Automation
obraz komunikacja internetowa

Nie wiem, jak Wy, ale mnie wiecznie irytowała konieczność podawania swojego adresu email, aby otrzymać jakieś materiały ze strony. Zawsze wtedy wyobrażałem sobie zapchaną skrzynkę emailową z kilkudziesięcioma wiadomościami, kompletnie nie związanymi z tematem. Numer telefonu z kolei aby otrzymywać smsy? Sami rozumiecie, kompletny brak kontroli nad tym, kiedy otrzymam jakąś wiadomość, która w dodatku może dojść w najmniej odpowiednim momencie.

Dlatego właśnie zainteresowałem się nowym rozwiązaniem na rynku, nie tylko jako potencjalny odbiorca, ale i ktoś, kto teraz ma styczność z tą technologią z drugiej strony.

Push notification to krótkie powiadomienia tekstowe lub graficzne, w zależności od tego, czy zapisu dokonuje się z przeglądarki czy aplikacji mobilnej. Według mnie ma dwie największe zalety: nie wymaga podawania żadnych danych osobowych oraz dochodzi do celu niezależnie, czy ma się obecnie otwartą właściwą stronę lub chociażby samą przeglądarkę internetową.

Pushe na urządzeniach stacjonarnych pojawiają się w prawym dolnym rogu, do której to lokalizacji od dawien dawna przyzwyczaiła mnie cała rzesza komunikatorów i powiadomień innych systemów. Ma niewielkie rozmiary i schludną postać. Prawda, zawiera mało tekstu, ale doprawdy, ile więcej potrzebuje proste powiadomienie o wyjściu nowego tematu albo proponowanym procencie obniżek cenowych? Grafika dołączona do tekstu ma wysokość samego okna i muszę przyznać, że znacznie pomaga mi w szybkiej orientacji od kogo otrzymałem powiadomienie. Sam obrazek może być dowolny, czy to logo firmy, czy miniatura towaru, którego dotyczy notyfikacja, czy nie związana z żadną tematyką ikona – wszystko to sprawia, że nawet bez czytania wiem, czego mogę się spodziewać.

Jak dotąd spotkałem się z dwoma rodzajami push notification. Jedne były zwykłymi powiadomieniami, jak podziękowania za zakup, życzenia świąteczne czy potwierdzenia wykonania jakiejś akcji na stronie, która odpaliła wysłanie pusha. Drugim rodzajem były pushe z odsyłaczem na konkretną stronę. Tak właściwie to do każdego powiadomienia można podpiąć link, tylko że nie do każdego istnieje taka potrzeba. W każdym razie wystarczy kliknąć w powiadomienie, by znaleźć się na konkretnej witrynie, nie tracąc czasu na przekopywanie się przez ileś podstron.

Na urządzeniach mobilnych sprawa ma się nieco inaczej, i jeśli mam być szczery sądzę, że telefony i tablety są pod różnymi względami znacznie bardziej faworyzowane. Nic w tym dziwnego, skoro zdecydowana większość sprawdzeń wiadomości, emaili, ciekawostek w internecie i wejść “na chwilę” odbywa się właśnie z nich. Kwestia praktyczności, jak sądzę.

Wracając jednak do tematyki pushów, aplikacje mobilne są nieco lepiej przystosowane do odbierania większych treści powiadomień, dzięki czemu można w jednej notyfikacji zawrzeć całkiem spora grafikę i tekst. Tego typu rozwiązania zawsze najlepiej sprawdzały się w reklamowaniu produktów, jako swoista forma newslettera. Co więcej, jeśli aplikacja odbierająca wiadomość jest do tego przystosowana, może ona zapisać powiadomienie na później.

Zarówno na urządzeniach mobilnych jak i stacjonarnych push notification stanowią moją ulubioną formę otrzymywania wiadomości. Są krótkie, treściwe, zawsze widoczne, nie znikną nieodebrane, dzięki czemu mam pewność, że ich nie przeoczę i pozwalają na wygodne przejście do strony, których dotyczą. Mam nad nimi pełną kontrolę i już na pierwszy rzut oka mogę ocenić, czy zawierają coś, co mnie zainteresuje. Póki nie wyjdzie coś lepszego w przyszłości myślę, że warto zwrócić uwagę na ten rodzaj komunikacji.

 

Zobacz więcej na temat wdrożenia powiadomień push

0
  • Tweet

About Robert

Co możesz przeczytać dalej

Jak-uchronic-sie-przed-filtrem-antyspamowym
E-mailing – jak uchronić sie przed filtrem antyspamowym
chaty chatboty
Czat i czatboty dla sklepów internetowych i stron
Rodo img
RODO – najważniejsze kwestie

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoper – nowy szablon

    2. Z rozwiniętych opcji, kliknij w „Twoje...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -WooCommerce

    Czyszczenie pamięci Cache – WooCommerce C...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress przy użyciu wtyczki LiteSpeed Cache?

    Czyszczenie pamięci Cache WordPress – Lig...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress za pomocą wtyczki WP Super Cache

    Czyszczenie pamięci podręcznej WordPress &#8211...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -Elementor

    Czyszczenie pamięci Cache Elementora 1. Zaloguj...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie
  • Tłumaczenia stron i sklepów
  • Polityka plików cookies (EU)

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}