Callback From Page - oddzwanianie ze strony

Wygląd widgetu Call-From-Page

Callback From Page to widget na strony i sklepy internetowe umożliwiający klientom na komunikację telefoniczną ze zdefiniowanym numerem, na przykład biurem obsługi klienta.

Callback From Page - zwrotne połączenia Callback

Każdy, kto prowadzi sklep internetowy wie, jak istotna jest komunikacja z klientem. Nie ważne, czy to dowiadywanie się o szczegóły, czy negocjacje w sprawie reklamacji, są pewne rzeczy które niektórzy wolą załatwiać przez telefon. Udostępnienie możliwości wykonania szybkiego połączenia w dobrze widocznym miejscu na stronie może być bodźcem, który pchnie użytkownika do podania swojego numeru.

Centrala Callback-From-Page łączy użytkownika z konsultantem w ciągu kilku sekund. Jeśli ten jest zajęty, automatycznie wybiera kolejny numer z listy. Rozmowy mogą być nagrywane, więc masz kontrolę nad tym, co się dzieje podczas rozmów.  Jeśli żaden z przewidzianych numerów nie jest w stanie odebrać, wyświetlana jest wiadomość z prośbą o oddzwonieniu w późniejszym terminie.

 

Jak to działa?

Klient wchodzi na stronę, podejmując z nią interakcję, na przykład przeglądając towary i dodając je do koszyka. W momencie, kiedy spędzi na jednej stronie określona ilość czasu wyświetli mu się widget z miejscem na wpisanie numeru telefonu oraz informacją o czasie, w którym operator sklepu oddzwoni do niego. Po wpisaniu numeru i kliknięciu przycisku potwierdzenia następuje kilka sekund zwłoki, w czasie których system próbuje połączyć się z którymś z określonych numerów operatorów. Kiedy znajdzie wolny łączy się z oczekującym klientem. Jeśli nie uda się nawiązać połączenia a wszystkie linie okażą się zajęte klient otrzyma wiadomość informującą o sytuacji.

 

Przykłady zastosowania

Call-From-page-widget

Widget Callback-From-Page na stronie

Widget Callback-From-Page znakomicie sprawdza się na stronach i sklepach internetowych, zwiększając zaangażowanie klienta podczas zakupów albo zapoznawania się z treścią witryny. Służy jako wsparcie dla Biura Obsługi Klientów, pozwalając użytkownikom witryn na bezpłatne konsultacje telefoniczne.

Rozwiązanie Callback najlepiej sprawdzi się jako:

  • element wspomagający automatyzację marketingu
  • narzędzie do pracy w centralach telefonicznych
  • pomoc odciążająca pracowników podczas obsługi klienta
  • nieodzowne narzędzie dla pracowników biura i recepcji
  • metoda wspomagająca działanie infolinii
  • element wspomagający systemy helpdesk
  • podstawowe rozwiązanie do prowadzenia telemarketingu
  • pomocne narzędzie dla systemów biletowych

...zobacz więcej przypadków użycia Callback

Zalety stosowania

  • To nie użytkownik dzwoni do firmy, tylko firma łączy się z użytkownikiem, dzięki czemu klient nie jest obarczony kosztami. Wiedząc, że połączenie jest za darmo klient może chętniej zostawiać swoje dane
  • Widget pozwala działać z poziomu strony, w momencie, kiedy użytkownik wykazuje zainteresowanie usługą lub produktem.
  • Wszystkie rozmowy mogą być nagrywane, więc masz kontrolę nad tym co się dzieje podczas nawiązania połączenia
  • Nagrania nie są zapisywane na twoim serwerze, więc nie musisz martwić się o miejsce
  • Rozmowy nie są limitowane czasowo i mogą trwać, aż do zrealizowania transakcji

 

Możliwości integracji

Callback-From-Page jest wstawiane na stronę lub sklep za pomocą kodu JavaScript. Będzie zatem działał na każdej witrynie obsługującej go. Jeżeli zaistnieje jakikolwiek problem z wdrożeniem widgetu nasi specjaliści z pewnością pomogą!

 

 

 

Narzędzia marketingowe:

TOP