Zastosowanie Callback From Page

Prezentujemy kilka przykładowych zastosowań Callback From Page. Zobacz, jak możesz wspomóc działanie swojej branży:

E-COMMERCE

Wiele osób jednocześnie dzwoni z reklamacją na jeden numer.

Pytanie: Jak uniknąć zapchania linii albo zmuszania klientów do czekania?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do następnego nie zajętego operatora.

Klienci dzwonią nie tylko w sprawie produktów, ale również aby upewnić się co do warunków wysyłki albo terminu otrzymania jej.

Pytanie: Jak ułatwić klientom proces komunikacji?

Odpowiedź: Wykup numer 0-800 dla swojej infolinii, aby Twoi klienci nie byli obciążeni kosztami rozmów.

Użytkownicy sklepu dystrybuującego towary na cały kraj pochodzą głównie z trzech dużych miast.

Pytanie: Jak zwiększyć ich zaufanie do sklepu, aby częściej kontaktowali się z obsługą w celu dokonania zakupu?

Odpowiedź: Wykup numery lokalne z kierunkowym prefiksem do miast, z których pochodzą Twoi klienci. Uzyskasz wrażenie lokalności swojego biznesu i zwiększysz zaufanie do marki.

TRANSPORT, SPEDYCJA

Twoi klienci dzwonią na jeden numer w celu potwierdzenia rezerwacji miejsca, ignorując pozostałe dostępne linie.

Pytanie: Jak płacić mniej, jednocześnie polepszając wydajność obsługi telefonicznej?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do następnego nie zajętego operatora nawet jeśli dzwonią na jeden numer.

Prowadzisz stosunkowo nowa działalność i zależy Ci na sprawdzeniu jak klienci odbierają Twoje usługi

Pytanie: Jak zbierać i przechowywać opinie klientów?

Odpowiedź: Wdróż na stronę Callback, aby klienci mogli zostawić swoje numery telefonów. Oddzwaniaj do nich w ciągu kilku sekund i przeprowadź ankietę, której przebieg zostanie nagrany do późniejszej weryfikacji.

Co jakiś czas trafiają się przypadki, że twoi kliencji doświadczają w drodze niedogodności.

Pytanie: Jak ułatwić im zgłaszanie tego typu problemów obsłudze klienta?

Odpowiedź: Wykup darmowy numer 0-800 dla infolinii na który Twoi klienci mogą bezpłatnie dzwonić ze swoimi zastrzeżeniami.

MEBLARSTWO

Wiele osób jednocześnie dzwoni z reklamacją na jeden numer.

Pytanie: Jak uniknąć zapchania linii albo zmuszania klientów do czekania?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do następnego nie zajętego operatora.

Często bywasz na hali produkcyjnej, lub wyjeżdżasz w teren wykonać zlecenie, podczas gdy klienci dzwonią na stacjonarny numer w biurze.

Pytanie: Jak nie tracić cennych telefonów gdy jestem nieobecny?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do biura na twoja komórkę.

Co jakiś czas trafiają się przypadki, że twoi kliencji dzwonią, aby zmienić warunki zamówienia, np czas dostawy mebli.

Pytanie: Jak ułatwić im zgłaszanie tego typu problemów obsłudze klienta?

Odpowiedź: Wykup darmowy numer 0-800 dla infolinii na który Twoi klienci mogą bezpłatnie dzwonić ze swoimi zastrzeżeniami.

Twoi kliencji czasami dzwonią podczas przeglądania oferty w internecie, aby dopytać się o szczegóły, ale mają problemy z przedstawieniem szczegółów swojego problemu.

Pytanie: Jak zachęcić ich, aby kontaktowali się z Tobą częściej, dając im poczucie komfortu podczas rozmowy?

Odpowiedź: Dodaj na stronę widget Callback From Page. Użytkownicy pozostawią Ci swój numer wiedząc, że otrzymają telefon z Twojej firmy w ciągu kilkunastu sekund. Klienci nie tylko nic nie będą płacić za tą formę kontaktu, ale poczują, że zależy Ci na nich.

Masz kilka placówek, które posiadają własne numery kontaktowe będące w obiegu od dawna, lecz nie masz kontroli nad ilością i jakością rozmów z klientami.

Pytanie: Jak zarządzać połączeniami nie tracąc numerów i móc prowadzić z nich statystyki?

Odpowiedź Wdróż wirtualną telefonię VoIP, dzięki której możesz wprowadzić osobne numery do każdej placówki i przekierowania na nie

POŻYCZKI

Wiele osób jednocześnie dzwoni na jeden numer, chcąc dopytać o szczegóły oferty lub zawrzeć transakcję.

Pytanie: Jak uniknąć zapchania linii albo zmuszania klientów do czekania?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do następnego nie zajętego operatora.

Prowadzisz działalność, od której prawnie wymagany jest dowód przeprowadzonych rozmów telefonicznych.

Pytanie: Jak nagrywać prowadzone rozmowy, by nie martwić się kosztami wynikającymi z usługi, jednocześnie mając do nich łatwy dostęp?

Odpowiedź: Callback pozwoli Ci na nielimitowaną długość rozmów oraz nagrywanie ich bez potrzeby dodatkowej przestrzeni dyskowej na zapisane kopie.

Będziesz mieć do nich dostęp z poziomu centrali telefonicznej, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba.

Masz kilka placówek, które posiadają własne numery kontaktowe będące w obiegu od dawna, lecz nie masz kontroli nad ilością i jakością rozmów z klientami.

Pytanie: Jak zarządzać połączeniami nie tracąc numerów i móc prowadzić z nich statystyki?

Odpowiedź Wdróż wirtualną telefonię VoIP, dzięki której możesz wprowadzić osobne numery do każdej placówki i przekierowania na nie

SALONY SAMOCHODOWE

Wiele osób jednocześnie dzwoni na jeden numer zgłaszając problemy z autem.

Pytanie: Jak uniknąć zapchania linii albo zmuszania klientów do czekania?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do następnego nie zajętego operatora.

Salon samochodowy posiada funkcjonujące filie w kraju i za granicą.

Pytanie: Jak zwiększyć zaufanie klienta, aby częściej kontaktowali się z obsługą w celu dokonania zakupu lub serwisu?

Odpowiedź: Wykup numery lokalne z kierunkowym prefiksem do miast i krajów, z których pochodzą Twoi klienci. Uzyskasz wrażenie lokalności swojego biznesu i zwiększysz zaufanie do marki, a statystyki wszystkich połączeń będziesz mieć w jednym miejscu.

Prowadzisz działalność, która opiera się na telemarketingu i kontakcie z klientami. Chcesz mieć kontrolę nad jakością konsultacji, aby polepszać swoje wyniki.

Pytanie: Jak nagrywać prowadzone rozmowy, by nie martwić się kosztami wynikającymi z usługi, jednocześnie mając do nich łatwy dostęp?

Odpowiedź: Callback pozwoli Ci na nielimitowaną długość rozmów oraz nagrywanie ich bez potrzeby dodatkowej przestrzeni dyskowej na zapisane kopie.

Będziesz mieć do nich dostęp z poziomu centrali telefonicznej, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba.

USŁUGI MEDYCZNE

Wiele osób na raz dzwoni na jeden numer aby umówić się na wizytę.

Pytanie: Jak uniknąć zapchania linii?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do następnego nie zajętego operatora.

Twoi klienci najczęściej dzwonią na główny numer, przez co recepcja musi kierować ich do konkretnych działów.

Pytanie: Jak usprawnić metodę docierania użytkowników do właściwego działu?

Odpowiedź: Wdróż Menu Głosowe, które pozwoli Twoim klientom na samodzielne wybranie miejsca do którego chcą się dodzwonić.

Posiadasz od dawna w użyciu numer alarmowy, lecz jest on zbyt długi i ciężki do zapamiętania.

Pytanie: Jak zapewnić sobie czytelniejszy numer telefoniczny, nie tracąc jednocześnie starego?

Odpowiedź: Wykup opcję skróconych numerów, aby Twoi klienci mogli szybko nawiązać łączność.

Posiadasz placówki w kilku miastach, do każdej z nich masz osobny numer telefonu.

Pytanie: Co można zrobić, aby dysponować statystyką rozmów oraz zarządzać nimi z jednego miejsca?

Odpowiedź: Wdróż wirtualną telefonię VoIP, dzięki której możesz wprowadzić osobne numery do każdej placówki i przekierowania na nie

Chcesz prowadzić konsultacje zdrowotne z pacjentami przez telefon.

Pytanie: Jak nagrywać prowadzone rozmowy, by nie martwić się kosztami wynikającymi z usługi?

Odpowiedź: Callback pozwoli Ci na nielimitowaną długość rozmów oraz nagrywanie ich bez potrzeby dodatkowej przestrzeni dyskowej na zapisane kopie.

Prowadzisz prywatną działalność w określonych godzinach i nie chcesz "zanosić pracy do domu", jednak twoi klienci często dzwonia po godzinach twojego urzędzowania.

Pytanie: Co zrobić, aby zachować numery dzwoniących i nie tracić klientów, których nie da się obsłużyć w momencie wykonania telefonu?

Odpowiedź: Ustaw automatyczną sekretarkę Callback aby odbierała telefony przez całą dobę. Pozostaw dzwoniącym informację, że oddzwonisz o wybranej przez siebie porze.

WARSZTATY SAMOCHODOWE

Często dostajesz telefony w sprawie nagłej interwencji.

Pytanie: Jak ułatwić klientom kontakt z warsztatem i skrócić ich czas oczekiwania?

Odpowiedź: Wykup opcję skróconych numerów, aby Twoi klienci mogli szybko nawiązać łączność, bez wpisywania długich i skomplikowanych ciągów znaków.

Wiele osób dzwoni na raz do warsztatu a obsługa biura jest już zajęta konsultacjami, nie mogąc obsłużyć wszystkich.

Pytanie: Jak uniknąć zapchania linii albo zmuszania klientów do czekania?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do następnego nie zajętego operatora, albo na Twoją komórkę.

Często bywasz na hali produkcyjnej, lub wyjeżdżasz w teren wykonać zlecenie, podczas gdy klienci dzwonią na stacjonarny numer w biurze.

Pytanie: Jak nie tracić cennych telefonów gdy jestem nieobecny?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do biura na twoja komórkę.

Posiadasz placówki w kilku miastach, do każdej z nich masz osobny numer telefonu.

Pytanie: Co można zrobić, aby dysponować statystyką rozmów oraz zarządzać nimi z jednego miejsca?

Odpowiedź: Wdróż wirtualną telefonię VoIP, dzięki której możesz wprowadzić osobne numery do każdej placówki i przekierowania na nie

CALL CENTER

Wiele osób na raz dzwoni na jeden numer aby przeprowadzić konsultacje.

Pytanie: Jak uniknąć zapchania linii albo skrócić czas przełączania między wolnymi odbiorcami?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do następnego nie zajętego operatora.

Prowadzisz działalność, która opiera się na telemarketingu i kontakcie z klientami. Chcesz mieć kontrolę nad jakością konsultacji, aby polepszać swoje wyniki.

Pytanie: Jak nagrywać prowadzone rozmowy, by nie martwić się kosztami wynikającymi z usługi, jednocześnie mając do nich łatwy dostęp?

Odpowiedź: Callback pozwoli Ci na nielimitowaną długość rozmów oraz nagrywanie ich bez potrzeby dodatkowej przestrzeni dyskowej na zapisane kopie. Będziesz mieć do nich dostęp z poziomu centrali telefonicznej, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba.

Pytanie: Jak usprawnić metodę docierania użytkowników do właściwego działu?

Odpowiedź: Wdróż Menu Głosowe, które pozwoli Twoim klientom na samodzielne wybranie miejsca do którego chcą się dodzwonić.

NIERUCHOMOŚCI

Klienci dzwonią do Ciebie aby potwierdzić spotkanie i robią to o różnych porach, również, kiedy nie ma Cię w pracy.

Pytanie: Jak nie tracić cennych telefonów gdy jesteś nieobecny?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do biura na twoja komórkę.

Wiele osób na raz dzwoni na jeden numer aby przeprowadzić konsultacje.

Pytanie: Jak uniknąć zapchania linii albo skrócić czas przełączania między wolnymi odbiorcami?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do następnego nie zajętego operatora.

Prowadzisz działalność w określonych godzinach i nie chcesz "zanosić pracy do domu", jednak twoi klienci często dzwonią po godzinach twojego urzędowania.

Pytanie: Co zrobić, aby zachować numery dzwoniących i nie tracić klientów, których nie da się obsłużyć w momencie wykonania telefonu?

Odpowiedź: Ustaw automatyczną sekretarkę Callback aby odbierała telefony przez całą dobę. Pozostaw dzwoniącym informację, że oddzwonisz o wybranej przez siebie porze.

TURYSTYKA, HOTELE

Posiadasz placówki w kilku miastach, do każdej z nich masz osobny numer telefonu.

Pytanie: Co można zrobić, aby dysponować statystyką rozmów oraz zarządzać nimi z jednego miejsca?

Odpowiedź: Wdróż wirtualną telefonię VoIP, dzięki której możesz wprowadzić osobne numery do każdej placówki i przekierowania na nie

Twoi kliencji czasami dzwonią podczas przeglądania oferty w internecie, aby dopytać się o szczegóły lub dokonać rezerwacji.

Pytanie: Jak zachęcić ich, aby kontaktowali się z Tobą częściej, dając im poczucie komfortu podczas rozmowy?

Odpowiedź: Dodaj na stronę widget Callback From Page. Użytkownicy pozostawią Ci swój numer wiedząc, że otrzymają telefon z Twojej firmy w ciągu kilkunastu sekund. Klienci nie tylko nic nie będą płacić za tą formę kontaktu, ale poczują, że zależy Ci na nich.

Prowadzisz działalność w określonych godzinach i nie chcesz "zanosić pracy do domu", jednak twoi klienci często dzwonią po godzinach twojego urzędowania.

Pytanie: Co zrobić, aby zachować numery dzwoniących i nie tracić klientów, których nie da się obsłużyć w momencie wykonania telefonu?

Odpowiedź: Ustaw automatyczną sekretarkę Callback aby odbierała telefony przez całą dobę. Pozostaw dzwoniącym informację, że oddzwonisz o wybranej przez siebie porze.

Wiele osób na raz dzwoni na jeden numer aby przeprowadzić konsultacje

Pytanie: Jak uniknąć zapchania linii albo skrócić czas przełączania między wolnymi odbiorcami?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do następnego nie zajętego operatora.

USŁUGI INFORMATYCZNE

Twoi kliencji czasami dzwonią podczas przeglądania Twojej strony w internecie, aby dopytać się o szczegóły lub zlecić wykonanie projektu.

Pytanie: Jak zachęcić ich, aby kontaktowali się z Tobą częściej, dając im poczucie komfortu podczas rozmowy?

Odpowiedź: Dodaj na stronę widget Callback From Page. Użytkownicy pozostawią Ci swój numer wiedząc, że otrzymają telefon z Twojej firmy w ciągu kilkunastu sekund. Klienci nie tylko nic nie będą płacić za tą formę kontaktu, ale poczują, że zależy Ci na nich.

Prowadzisz działalność, która opiera się na telemarketingu i kontakcie z klientami. Chcesz mieć kontrolę nad jakością konsultacji, aby polepszać swoje wyniki.

Pytanie: Jak nagrywać prowadzone rozmowy, by nie martwić się kosztami wynikającymi z usługi, jednocześnie mając do nich łatwy dostęp?

Odpowiedź: Callback pozwoli Ci na nielimitowaną długość rozmów oraz nagrywanie ich bez potrzeby dodatkowej przestrzeni dyskowej na zapisane kopie. Będziesz mieć do nich dostęp z poziomu centrali telefonicznej, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba.

Klienci dzwonią do Ciebie aby potwierdzić szczegóły projektu i robią to o różnych porach, również, kiedy nie ma Cię w pracy.

Pytanie: Jak nie tracić cennych telefonów gdy jesteś nieobecny?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do biura na twoja komórkę.

Wiele osób na raz dzwoni na jeden numer aby przeprowadzić konsultacje.

Pytanie: Jak uniknąć zapchania linii albo skrócić czas przełączania między wolnymi odbiorcami?

Odpowiedź: Automatyczne przekierowanie pozwoli Ci kierować osoby dzwoniące do następnego nie zajętego operatora.

Zastosowanie narzędzi Callback:

Rozwiązanie Callback najlepiej sprawdzi się jako:

  • element wspomagający automatyzację marketingu
  • narzędzie do pracy w centralach telefonicznych
  • pomoc odciążająca pracowników podczas obsługi klienta
  • nieodzowne narzędzie dla pracowników biura i recepcji
  • metoda wspomagająca działanie infolinii
  • element wspomagający systemy helpdesk
  • podstawowe rozwiązanie do prowadzenia telemarketingu
  • pomocne narzędzie dla systemów biletowych
Narzędzia marketingowe:
TOP