Reklama produktowa

Postać reklamy produktowej

Wykorzystanie kampanii produktowej daje reklamodawcy przede wszystkim taką zaletę, że jeszcze przed kliknięciem w reklamę informuje użytkownika o dodatkowych cechach produktu. Robi to dzięki umieszczeniu w takiej reklamy:

  • zdjęcia produktu,
  • nazwy produktu,
  • nazwy sprzedawcy,
  • ceny.


reklama_produktowa_przyklad

Zalety reklamy produktowej

Dzięki takiemu zbiorowi danych już na etapie wyszukiwania użytkownik decyduje, czy dana oferta jest dla niego atrakcyjna. Powoduje to wzrost szans na zakup produktu po kliknięciu właśnie takiej reklamy, co jest ważne z uwagi na moment poniesienia kosztu. Wydatek ten poniesiemy tak jak w wielu kampaniach w Google Adwords w momencie kliknięcia użytkownika w reklamę, co przeniesie go do strony z ofertą produktu.

Dodatkową zaletą jest możliwość wyświetlania kilku produktów obok siebie wobec czego jeszcze dodatkowo zwiększamy szanse zainteresowania naszą ofertą użytkowników.

Miejsca wyświetlania reklamy produktowej

Reklamy produktowe mogą wyświetlać się w:

  • wyszukiwarce Google ? obok wyników wyszukiwania nawet jeśli prowadzimy w tym samym czasie kampanie linków sponsorowanych,
  • witrynach partnerów w sieci wyszukiwania Google,

REKLAMA W INTERNECIE

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie w nich najistotniejszych informacji związanych ze zleceniem.
Zależy mi na:
TOP