Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Blog
  • Blog
  • Marketing Automation
  • E-mailing – jak uchronić sie przed filtrem antyspamowym
9 maja, 2025

E-mailing – jak uchronić sie przed filtrem antyspamowym

E-mailing – jak uchronić sie przed filtrem antyspamowym

by Robert / wtorek, 24 stycznia 2017 / Published in Marketing Automation
Jak-uchronic-sie-przed-filtrem-antyspamowym

Spam wysyłany na pocztę jest zmorą XXI wieku i stanowi wyzwanie, na które serwisy pocztowe odpowiadają coraz to skuteczniej działającymi filtrami. Problem pojawia się jednak, kiedy zamiast nieproszonej poczty zostaje zablokowana nasza przesyłka. Co wtedy?

Istnieje spora liczba zasad i wyznaczników, jak należy formułować treści e-maili, aby uchronić się przed zablokowaniem, lecz nie wszystkie są w zasięgu przeciętnego nadawcy. Póki co skupmy się na tych nieco pewniejszych rozwiązaniach, które właściwie dotyczą samego odbiorcy.

Pierwszą regułą, jaką należy kategorycznie przestrzegać jest? nie wysyłanie śmieci. Brzmi kuriozalnie, jednak – nie ważne jak sformułowana – wiadomość zwyczajnie nie dojdzie, jeśli adresat dodał nas do spamu albo zablokował nadawcę. Taka osoba jest już dla nas stracona na długi czas.

Z drugiej strony można poprosić adresata aby dodał nasz adres email do grupy kontaktów, co zapewni, że filtry antyspamowe nie zareagują przy, na przykład zbyt częstych wysyłkach.

No właśnie, tak dochodzimy do trzeciej zasady – nie należy wysyłać emaili zbyt często, ani w zbyt dużych ilościach. Pomijając sam fakt, że odbiorca zwyczajnie zirytuje się dziesiątkami wiadomości zasypującymi jego skrzynkę, filtry antyspamowe mogą wykryć nagły ruch z jednego źródła i dodać nas do blokowanych adresów. Dlatego też warto stosować specjalne automaty do wysyłki emaili, przepuszczających nie więcej niż 1000 wiadomości na godzinę.

Kolejna rzecz, jaka może zagrozić Twoim e-mailom to sama zawartość. Nie wolno stosować kontrowersyjnych słów, typu ?sex?, ?reklama?, albo wyrażeń jak ?kliknij tutaj?, ?jeśli nie chcesz? itp. Podczas skanowania treści takie hasła zostaną wyłapane, a poczta trafi do pudełka z napisem SPAM.

Podobnie stanie się, jeśli email będzie składał się z samego dużego obrazka, albo jeśli przekroczy swoją wagą dopuszczalny limit. Tu niestety każdy filtr stosuje własne miary w zależności od ustawień będzie różnie traktował nasza pocztę.

Jeżeli w e-mailu znajdują się linki, muszą prowadzić do faktycznych, działających stron. Jeżeli liczba wadliwych odnośników w wiadomości przekroczy dopuszczalną przez filtr liczbę, poczta zostanie zablokowana. Tu należy zaznaczyć, że same roboty filtrów nie posiadają mechanizmów równie zaawansowanych jak przeglądarki i jeśli na stronach podlinkowanych znajdują się skrypty i przekierowania, niektóre mechanizmy walidacji pokażą je jako wadliwe.

Niestety to jest jedynie prostsza część, którą łatwo spełnić po stronie samego formułowania e-maila. Schody zaczynają się, kiedy przychodzi do wymogów technicznych.

Najpierw należy zadbać, aby adres nadawcy zgadzał się z adresem domeny. Sama domena powinna być przypisana do serwera pocztowego, tak jak i host musi być powiązany z serwerem pocztowym. Zdecydowanie pomocnym będzie uzyskanie dobrej reputacji na liście wl.mailspike.net i co za tym idzie nasze IP nie może znajdować się na żadnej z blacklist oferowanych w internecie.

Oczywiście w samym procesie wysyłki emaili bierze udział jeszcze więcej mechanizmów i, jeśli nadal Twoje e-maile nie dochodzą do odbiorców, warto zastanowić się nad zasięgnęciem rady specjalisty. Możliwe, że będzie potrzebna precyzyjna konfiguracja Twojego serwera pocztowego.

0
  • Tweet

About Robert

Co możesz przeczytać dalej

obraz komunikacja internetowa
Push jako nowa forma komunikacji
Rodo img
RODO – najważniejsze kwestie
chaty chatboty
Czat i czatboty dla sklepów internetowych i stron

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoper – nowy szablon

    2. Z rozwiniętych opcji, kliknij w „Twoje...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -WooCommerce

    Czyszczenie pamięci Cache – WooCommerce C...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress przy użyciu wtyczki LiteSpeed Cache?

    Czyszczenie pamięci Cache WordPress – Lig...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress za pomocą wtyczki WP Super Cache

    Czyszczenie pamięci podręcznej WordPress &#8211...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -Elementor

    Czyszczenie pamięci Cache Elementora 1. Zaloguj...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie
  • Tłumaczenia stron i sklepów
  • Polityka plików cookies (EU)

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}