Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Blog
  • Blog
  • SEO
  • Pechowa 13 nielegalnego SEO – czyli za co banuje Google
2 lutego, 2023

Pechowa 13 nielegalnego SEO – czyli za co banuje Google

Pechowa 13 nielegalnego SEO – czyli za co banuje Google

by Robert / wtorek, 24 stycznia 2017 / Published in SEO
Pechowa 13 nielegalnego SEO img

Pozycjonowanie, chociaż zajmujące sporo czasu i wymagające wysiłku przynosi jednak sporo korzyści tym, którzy się na nie zdecydowali. Pozwala zyskać przewagę w internecie nad konkurencją, podnosząc pozycję strony w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa klucze. Polega na wykorzystywaniu sposobu działania algorytmu Google i wpasowywaniu się w jego wymagania tak, aby nasza strona została uznana za najlepsza odpowiedź na zapytanie internauty.

 

Istnieją jednak pewne metody, które Google uznaje za nielegalne i których stosowanie może doprowadzić do zbanowania witryny:

  • Ukryty tekst
    Ukrywanie słów kluczy tak, aby były widoczne dla robotów, lecz nie dla osób:

    • tekst o takim samym kolorze co tło

    • bardzo mała czcionka

    • tekst wysunięty poza granice strony

    • hasła przykryte innym elementem, np. obrazkiem.

  • Wielokrotne powtórzenia
    Powtarzanie kombinacji słów, synonimów lub tych samych haseł, nie będących powiązanymi z treścią witryny, albo nie mających merytorycznego sensu.
  • Metatagi
    Wielokrotne wpisywanie tych samych słów w zawartość tagu metadata ?keywords?. Dopuszcza się 2-3 powtórzeń, nim zaczną być uznawane za podejrzane.
  • Nadużywanie znaczników nagłówków i podnoszących semantycznie rangę tekstu
    Przyjmuje się, że może wystepowac tylko jeden znacznik <H1> na jeden dział <section>. Podobnie wielokrotne stosowanie <strong>, <em> i innych elementów, zwiększających wartość semantyczną tekstu może doprowadzić do uznania takiej strony za wykorzystującą nielegalne metody SEO.
  • Kopiowanie i powtarzalność treści
    Zabrania się zgłaszania stron do indeksacji, jeśli mają taką samą zawartość, a figurują pod inną domeną. Podobnie strony zostaną uznane za kopię, jeśli będą posiadała ten sam tytuł (metadata title) oraz opis (metadata description). Strony posiadające kopiowane treści będą niżej oceniane od posiadających unikalne teksty.
  • Tworzenie farm-linków
    Zakładanie stron składających się wyłącznie z linków wiodących do stron, których reputacja ma być podniesiona.
  • Artykuły sponsorowane, gościnne wpisy
    Sama praktyka posiadania artykułów sponsorowanych albo gościnnych wpisów zawierające link wskazujący na stronę nie jest uznawane za nielegalne. Problem zaczyna się pojawiać w przypadku dużej ich ilości.
  • Piramida linków
    Zakazane jest tworzenie tzw. piramidy linków, czyli całej grupy domen (najczęściej stawianych na darmowych hostingach) wskazujących na strony o wyższej reputacji, zawierających wskazania na stronę docelową.
  • Różne domeny linkujące na tym samym serwerze
    Google rozpozna witryny, które zostały postawione na tym samym serwerze, a które podlinkowaną tylko konkretne strony. Bardzo rzadko zdarza się, aby na tym samym serwerze znalazły się dwie lub trzy domeny jednocześnie wskazujące na jedna z nich, dlatego roboty wyszukiwarek mogą uznać podobny zabieg za podejrzany i zbanować stronę.
  • Strony dla botów
    Tworzenie osobnych stron z zawartością przeznaczoną wyłącznie dla robotów, przekierowujących faktycznych użytkowników na inne strony bez ich wiedzy.
  • Systemy rotujące linki
    Zapisywanie swojej strony do systemów, które za każdym wejściem robotów pokazują im inne linki, składające się ze stron zgłoszonych. Mają imitować system rekomendacji celem podniesienia rankingu tych stron.
  • Boty linkujace do strony
    Programy zamieszczające odnośniki na forach i innych witrynach ogólnego dostępu wskazujących na stronę. Spamowanie na innych witrynach z jednoczesnym zamieszczaniem linków wiodących na stronę, celem polepszenia jej rankingu.
  • Częste powtarzanie zgłoszeń o indeksację
0
  • Tweet

About Robert

What you can read next

Wyróżnij lokalny biznes metadanymi schema
mobile image
Responsywność jako must be XXI wieku
optymalizacja pod seo img
Optymalizacja pod SEO

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoplo

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na sklepach Shoplo ...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Selesto

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na sklepach Selesto...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Vendero

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na podstronę w skle...
  • Sposoby automatyzacji działań na sklepie internetowych – CHATBOT

    Chatbot to wyjątkowe narzędzie, które pomaga Tw...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Ebexo

    WSTAWIANIE SKRYPTU NA PODSTRONĘ Ebexo 1. Zalogu...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}