Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Blog
  • Blog
  • AdWords
  • AdWords – konfiguracja płatności za reklamę
15 stycznia, 2021

AdWords – konfiguracja płatności za reklamę

AdWords – konfiguracja płatności za reklamę

by Robert / poniedziałek, 30 stycznia 2017 / Published in AdWords
Logo Google AdWords img

W poprzednich etapach omówiliśmy, jak założyć konto AdWords oraz jak skonfigurować pierwszą kampanię reklamową. Teraz przyszła kolej na objaśnienie następnego kroku związanego z finansowaniem reklam.

Aby móc zacząć kierować reklamy na jakąkolwiek sieć pierw trzeba uzbroić się w cierpliwość, ponieważ przed nami to, czego chyba nie lubią wszyscy – formalności.

Do prawidłowego funkcjonowania reklam AdWords należy uzupełnić dane firmy, która będzie z nich korzystać i, jak pokazano na obrazku poniżej niektóre pola w formularzu są konieczne do uzupełnienia.

Pierwsze dwie pozycje zostały określone przez Google odgórnie jako dotyczące firmy. Obecnie nie ma innej możliwości niż prowadzenie kampanii reklamowych jako firma. Podanie NIPu lub europejskiego numeru VAT jest opcjonalną wartością, w przeciwieństwie do Nazwy firmy oraz imienia i nazwiska reprezentanta, który będzie podejmował się odpowiedzialności prawnej.

 

 

AdWords-twoja-pierwsza-kampania-dane-firmy
AdWords – dane o firmie

 

Podanie adresu firmy, miejscowości i kodu pocztowego nie jest wymagane, lecz zalecane, podobnie jak numeru kontaktowego. Zarówno adres E-mail jak i imię i nazwisko osoby kontaktowej jest konieczne do podania w razie potrzeby, gdyby przedstawiciel Google musiał się skontaktować z firmą.

Po uzupełnieniu danych biznesowych przyszła kolej na rozliczenie samych płatności. Mamy do wyboru możliwość ustawienia automatycznego naliczania płatności – co wiąże się z wystawianiem faktury w określony przez Google dzień po naliczeniu należności, albo płatności ręczne, czyli wykorzystanie jednorazowego przekazania środków przed rozpoczęciem korzystania z reklam co zapłacenia z góry.

 

AdWords-twoja-pierwsza-kampania-ustawienia-platnosci-reczne-automatyczne
AdWords – ustawienia płatności – automatyczne, ręczne

 

W przypadku płatności ręcznych można samemu określić przelewana kwotę.

Sama forma płatności również pozostaje do wyboru właściciela konta reklamowego. Spośród dostępnych opcji mamy możliwość ustawienia karty debetowe lub kredytowe, transfer środków oraz  zastępcze karty kredytowe. Więcej o każdej z form płatności znajdzie się na stronie oficjalnej pomocy Google.

Na koniec należy zaakceptować warunki korzystania z usług AdWords, co zamyka etap konfiguracji kampanii reklamowej. Teraz można już przejść do  zarządzania reklamami, czyli nadzorowania i dostosowywania ich w miarę postępu kampanii i zdobywanej wiedzy o klientach. Sposób funkcjonowania panelu administracyjnego i posługiwania się nim będzie omówiony już w następnym artykule.

0
  • Tweet

About Robert

What you can read next

Logo Google AdWords img
AdWords – rodzaje dopasowań słów kluczowych
Logo Google AdWords img
AdWords – pierwsza kampania reklamowa
Logo Google AdWords img
AdWords – zakładanie konta Google AdWords

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na oscGold

    WSTAWIANIE SKRYPTU OSCGOLD   1. Zaloguj si...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Prestashop 1.7

      WSTAWIANIE SKRYPTU PRESTASHOP 1.7  ...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Prestashop 1.6

    WSTAWIANIE SKRYPTU PRESTASHOP 1.6   1. Pob...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na SOTE

    WSTAWIANIE SKRYPTU SOTE   1. Aby dodać wła...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na SkyShop

    WSTAWIANIE SKRYPTU SKYSHOP   1. Zaloguj si...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

ul.: Żeromskiego 65 lok 406 Radom 26-600

e-mail: biuro@projekt-net.pl

telefon: 794 002 102

NIP: 948-222-15-71

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie
  • O nas
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2020 All rights reserved.

TOP