Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Blog
  • Blog
  • AdWords
  • AdWords – zakładanie konta Google AdWords
5 lutego, 2023

AdWords – zakładanie konta Google AdWords

AdWords – zakładanie konta Google AdWords

by Robert / piątek, 27 stycznia 2017 / Published in AdWords
Logo Google AdWords img

Każdy, kto zdecyduje się na korzystanie z reklamy internetowej w wyszukiwarce Google zdobędzie skuteczne narzędzie do przyciągania wielu potencjalnych klientów. Jednak nim do tego dojdzie czeka Cię kilka kroków. Pierwszym z nich jest oczywiście założenie konta AdWords, które do działania wymaga niewiele:

  1. podać swój adres e-mail (Rys. 1)
  2. podać adres własnej strony (Rys. 1) – jeśli jej nie posiadasz, można ją wykonać za darmo z pomocą Witryn Google
  3. posiadać konto Google – o którego utworzenie zostaniemy poproszeni lub, jeśli już je posiadamy, o zalogowanie się na nie
  4. oraz przygotować zaplecze finansowe – AdWords, jak każda porządna reklama jest płatny, jednak faktyczne wpłacenie środków będzie mogło poczekać do czasu uruchomienia funkcjonującej i skonfigurowanej kampanii.

Konto AdWords możesz założyć pod adresem www.google.pl/adwords po kliknięciu na przycisk „zacznij od razu”, który przekierowuje na stronę rejestracji konta:

Rejestracja konta AdWords - Email, adres witryny - dostępny na www.google.pl/adwords/
Rys. 1 Rejestracja konta AdWords – Email, adres witryny

 

Po tym etapie zostaniemy poproszeni o zalogowanie się na konto Google lub jego utworzenie. Następnie, po podaniu loginu i hasła zostaniemy przekierowani do panelu administracyjnego AdWords, gdzie możemy dokonać pierwszej edycji kampanii reklamowej. 

 

Gratuluję! Tyle wystarczyło, aby móc założyć konto AdWords. Na tym etapie będziesz mógł zawsze zalogować się do niego bez potrzeby przechodzenia dodatkowych procedur i będzie istniało w systemie aż do momentu, w którym zdecydujesz się je porzucić.

Swoje konto AdWords odnajdziesz w spisie wszystkich narzędzi oferowanych przez Google lub pod już znanym Ci adresem www.google.pl/adwords, skąd możesz się zalogować w prawym górnym rogu.

To tyle, jeśli chodzi o zakładanie konta AdWords. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej, możesz zapoznać się z następnym artykułem: AdWords – wykonanie pierwszej kampanii reklamowej.

 


 

0
  • Tweet

About Robert

What you can read next

Logo Google AdWords img
AdWords – pierwsza kampania reklamowa
Logo Google AdWords img
AdWords – konfiguracja płatności za reklamę
Logo Google AdWords img
AdWords – rodzaje dopasowań słów kluczowych

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoplo

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na sklepach Shoplo ...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Selesto

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na sklepach Selesto...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Vendero

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na podstronę w skle...
  • Sposoby automatyzacji działań na sklepie internetowych – CHATBOT

    Chatbot to wyjątkowe narzędzie, które pomaga Tw...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Ebexo

    WSTAWIANIE SKRYPTU NA PODSTRONĘ Ebexo 1. Zalogu...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}