Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Blog
  • Blog
  • Marketing Reklama
  • Internet nawet dla lokalnych firm
9 maja, 2025

Internet nawet dla lokalnych firm

Internet nawet dla lokalnych firm

by Robert / poniedziałek, 16 października 2017 / Published in Marketing Reklama

Internet w ostatnich latach stał się potężnym medium dla wszelkiego rodzaju informacji. Obecnie bardzo rzadko widzi się osoby sięgające po książkę telefoniczną w celu znalezienia tego czy innego przedsiębiorstwa świadczącego konkretna usługę. Dziś, chcąc odszukać informacje o interesujące nas firmy sięgamy po internet i wyszukiwarkę, zadając pytania i wybierając z dostępnej listy wyników.

Mogą się jednak pojawić pewne wątpliwości wśród osób oferujących swoje usługi lokalnie, to jest tylko w okolicy swojej siedziby albo w określonych granicach geograficznych – czy powinienem wykorzystać internet do reklamowania swojego biznesu w internecie, skoro moje usługi nie są kierowane w szeroki świat?

Już na wstępie można powiedzieć zdecydowane tak. Dlaczego?

Internet oferuje znacznie więcej niż jedynie metodę komunikacji z całym światem.

Zacznijmy od najprostszego argumentu: użytkownicy są przyzwyczajeni do szukania informacji w internecie. Można by powiedzieć, że wręcz spodziewają się znaleźć przynajmniej kilka pasujących do ich problemów odpowiedzi, między którymi będą mogli wybrać ten najlepiej pasujący do nich.

Posiadając stronę, poza podstawowymi informacjami o usłudze można przedstawić potencjalnym klientom wiele innych, użytecznych informacji, jak metody kontaktu, interaktywna mapa czy choćby cennik. Co więcej, zaprezentowanie użytkownikowi galerii zdjęć czy filmu przedstawiającego sposób użytkowania danego produktu może wpłynąć na jego decyzję, zważając na wybraniu Twojej firmy nad konkurencję. Możesz dodatkowo zachęcić swojego odbiorcę przedstawiając mu specjalistyczne artykuły, świadczące o Twojej rozległej wiedzy oraz podeprzeć swoją wiarygodność opiniami innych klientów.

 

Logo Google AdWords imgPosiadanie swojej witryny w internetowej daje Ci również możliwości w postaci przeprowadzenia kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google – najczęściej wykorzystywanym narzędziu do poszukiwania informacji. Jeżeli Twoje usługi przeznaczone są wyłącznie na lokalny rynek istnieje możliwość geograficznego określania zakresu wyświetlania się reklam. Możesz wyznaczyć konkretną miejscowość, odległość od jakiejś lokalizacji lub nawet gminę czy województwo na obszar docelowy. Google rozpozna skąd internauta łączy się z siecią i zadecyduje, czy wyświetlić mu reklamę, czy nie.

Ich zaletą dodatkowo jest fakt, że nie mają ograniczeń ilościowych i w ramach jednej kampanii możesz ułożyć wiele reklam opisujących dokładnie Twoje usługi i odsyłające klikających w nie użytkowników na konkretne podstrony.

Sama reklama może mieć różną postać: tekstową, graficzną lub łączoną. Istnieje nawet opcja, abyś reklamował swoją działalność nawet bez posiadania witryny. Będzie po prostu wyświetlać się wyłącznie opis z numerem telefonu – który kliknięty na smartfonie pozwala na natychmiastowe dokonanie połączenia.

Posiadanie strony lub sklepu internetowego oferuje jednak unikalną możliwość każdemu przedsiębiorcy – zastosowanie analityki. Narzędzia śledzące i zbierające dane o zachowaniach na stronie takie jak Analytics mogą dać Ci sposobność na zyskanie wiedzy o Twoich klientach, których nie uzyskałbyś w inny sposób. Na przykład mógłbyś poznać, czego oczekują od Ciebie użytkownicy witryny. Z jakich haseł wchodzą na Twoją stronę? Jaka tematyką interesowali się bardzo szczegółowo, a co zignorowali? Co wyszukiwali w wewnętrznej wyszukiwarce? Szczególnie ostatni element daje Twojemu biznesowi sposobności na rozwój, informując o jakie dodatkowe elementy możesz rozszerzyć swoje usługi.

Dzięki posiadaniu witryny i zastosowaniu na niej formularzy kontaktowych jestes w stanie zapewnić sobie dodatkowe źródło kontaktu z Twoim klientem, nie tylko zdobywając takie przykładowe informacje jak imię i kategoria zainteresowania, ale przede wszystkim adres e-mail. Umożliwi Ci on wysyłanie do Twojego odbiorcy treści, które mogą ostatecznie przekonać go do skorzystania z oferty. Co więcej, dalej pracując nad tak pozyskanymi kontaktami możesz zmienić ich z jednorazowych klientów w stałych.

Podsumowując, przedsiębiorstwa, które celują w lokalny rynek mogą zyskać naprawde wiele dzięki dostępności w sieci: sposobność do reklamowania w swojej okolicy, udostępnianie dużej ilości informacji o sobie i swojej działalności, dodatnie dodatkowych dróg kontaktu i zdobycie wiedzy o potrzebach swoich odbiorców. Nie musisz już dłużej polegać wyłącznie na dotychczasowych sposobach na zdobywanie klienta. Stań się on-line!

 

Zobacz więcej o metodach promocji w internecie

0
  • Tweet

About Robert

Co możesz przeczytać dalej

Reklama lokalna firmy w Internecie
Rodo img
RODO – najważniejsze kwestie

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoper – nowy szablon

    2. Z rozwiniętych opcji, kliknij w „Twoje...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -WooCommerce

    Czyszczenie pamięci Cache – WooCommerce C...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress przy użyciu wtyczki LiteSpeed Cache?

    Czyszczenie pamięci Cache WordPress – Lig...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress za pomocą wtyczki WP Super Cache

    Czyszczenie pamięci podręcznej WordPress &#8211...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -Elementor

    Czyszczenie pamięci Cache Elementora 1. Zaloguj...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie
  • Tłumaczenia stron i sklepów
  • Polityka plików cookies (EU)

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}