Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Blog
  • Blog
  • AdWords
  • AdWords – konfiguracja płatności za reklamę
19 maja, 2025

AdWords – konfiguracja płatności za reklamę

AdWords – konfiguracja płatności za reklamę

by Robert / poniedziałek, 30 stycznia 2017 / Published in AdWords
Logo Google AdWords img

W poprzednich etapach omówiliśmy, jak założyć konto AdWords oraz jak skonfigurować pierwszą kampanię reklamową. Teraz przyszła kolej na objaśnienie następnego kroku związanego z finansowaniem reklam.

Aby móc zacząć kierować reklamy na jakąkolwiek sieć pierw trzeba uzbroić się w cierpliwość, ponieważ przed nami to, czego chyba nie lubią wszyscy – formalności.

Do prawidłowego funkcjonowania reklam AdWords należy uzupełnić dane firmy, która będzie z nich korzystać i, jak pokazano na obrazku poniżej niektóre pola w formularzu są konieczne do uzupełnienia.

Pierwsze dwie pozycje zostały określone przez Google odgórnie jako dotyczące firmy. Obecnie nie ma innej możliwości niż prowadzenie kampanii reklamowych jako firma. Podanie NIPu lub europejskiego numeru VAT jest opcjonalną wartością, w przeciwieństwie do Nazwy firmy oraz imienia i nazwiska reprezentanta, który będzie podejmował się odpowiedzialności prawnej.

 

 

AdWords-twoja-pierwsza-kampania-dane-firmy
AdWords – dane o firmie

 

Podanie adresu firmy, miejscowości i kodu pocztowego nie jest wymagane, lecz zalecane, podobnie jak numeru kontaktowego. Zarówno adres E-mail jak i imię i nazwisko osoby kontaktowej jest konieczne do podania w razie potrzeby, gdyby przedstawiciel Google musiał się skontaktować z firmą.

Po uzupełnieniu danych biznesowych przyszła kolej na rozliczenie samych płatności. Mamy do wyboru możliwość ustawienia automatycznego naliczania płatności – co wiąże się z wystawianiem faktury w określony przez Google dzień po naliczeniu należności, albo płatności ręczne, czyli wykorzystanie jednorazowego przekazania środków przed rozpoczęciem korzystania z reklam co zapłacenia z góry.

 

AdWords-twoja-pierwsza-kampania-ustawienia-platnosci-reczne-automatyczne
AdWords – ustawienia płatności – automatyczne, ręczne

 

W przypadku płatności ręcznych można samemu określić przelewana kwotę.

Sama forma płatności również pozostaje do wyboru właściciela konta reklamowego. Spośród dostępnych opcji mamy możliwość ustawienia karty debetowe lub kredytowe, transfer środków oraz  zastępcze karty kredytowe. Więcej o każdej z form płatności znajdzie się na stronie oficjalnej pomocy Google.

Na koniec należy zaakceptować warunki korzystania z usług AdWords, co zamyka etap konfiguracji kampanii reklamowej. Teraz można już przejść do  zarządzania reklamami, czyli nadzorowania i dostosowywania ich w miarę postępu kampanii i zdobywanej wiedzy o klientach. Sposób funkcjonowania panelu administracyjnego i posługiwania się nim będzie omówiony już w następnym artykule.

0
  • Tweet

About Robert

Co możesz przeczytać dalej

Internetowa reklama. Słów kilka o Google AdWords
Logo Google AdWords img
AdWords – wykonanie pierwszej kampanii reklamowej
Logo Google AdWords img
AdWords – rodzaje dopasowań słów kluczowych

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoper – nowy szablon

    2. Z rozwiniętych opcji, kliknij w „Twoje...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -WooCommerce

    Czyszczenie pamięci Cache – WooCommerce C...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress przy użyciu wtyczki LiteSpeed Cache?

    Czyszczenie pamięci Cache WordPress – Lig...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress za pomocą wtyczki WP Super Cache

    Czyszczenie pamięci podręcznej WordPress &#8211...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -Elementor

    Czyszczenie pamięci Cache Elementora 1. Zaloguj...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie
  • Tłumaczenia stron i sklepów
  • Polityka plików cookies (EU)
  • Polityka prywatności

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
Witamy
Jesteśmy doświadczonym zespołem, który udziela szybkich i dokładnych odpowiedzi na Twoje pytania.
Rozmowy
    Nowa rozmowa
    Pokaż wszystkie
    Czego szukasz?
    Czemu potrzebujesz SEO i jak je wykonać?
    SEO Search Engine Optimization (ang. optymalizacja silnika wyszukiwań) to proces przeprowadzany...
    Jak zwiększyć sprzedaż sklepu w internecie?
    Sprzedaż w intrenecie wiąże się z kilkoma czynnikami które wpływają na ilość zamówień. Załóżmy, że d...
    Wszystkie artykuły

    Wszystko

    • Wszystko
    • Buźki i emocje
    • Ludzie i ciało
    • Zwierzęta i przyroda
    • Jedzenie picie
    • Podróże i miejsca
    • Zajęcia
    • Obiekty
    • Symbolika