Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Blog
  • Blog
  • Marketing Reklama
  • Reklama lokalna firmy w Internecie
9 maja, 2025

Reklama lokalna firmy w Internecie

Reklama lokalna firmy w Internecie

by Robert / piątek, 18 lutego 2022 / Published in Marketing Reklama

Słowa „Reklama lokalna w internecie” może powodować uniesienie brwi wśród wielu użytkowników sieci www. Czyż internet nie jest medium światowym?

Szybkim wytłumaczeniem może być fakt, że istnieje zarówno wiele witryn, których tematyka może być lokalna, jak i masa spersonalizowanych informacji o użytkowniku, które pomagają okerślić, czy reklama jest dla niego.

Reklama lokalna na Mapach Google

Spójrzmy pierw na witryny lokalne, które mogą pomóc w wyświetlaniu reklam lokalnych. Pierwszą stroną przychodzącą na myśl jest Mapa Google. Za każdym razem, kiedy ktoś wpisuje adres, czy to samą nazwę miasta, czy dokładny numer ulicy, na mapie pojawia się wiele punktów sygnalizujących lokalizacje firm i miejsc potencjalnego zainteresowania, jak restauracji, banki a nawet biura prawnicze.

Jeżeli do adresu dodamy hasło zawężające, czego szukamy, na przykład „Warszawa lodziarnia” dostaniemy informację o lodziarniach w obrębie Warszawy.

Najprostszym sposobem, aby znaleźć się na Mapie Google i zafundować sobie taką właśnie darmową reklamę jest założenie profilu Google Moja Firma. Oczywiście uzupełnić wszystkie potrzebne dane, jak adres lokalizacji, zakres usług firmy czy dane kontaktowe.

Aby wyróżnić się na tle innych firm w swoim obszarze działania można by było wspomóc się dodatkowo reklamą płatną, na przykład Google Ads. Aby to zrobić, należy posiadać konto reklamowe Ads, połączyć je z kontem Google Moja Firma, założyć kampanię reklamową i w rozszerzeniach reklam kampanii zdefiniować lokalizację zgodną z kontem Google Moja Firma. Reklama pokaże się jako wyróżniony kafelek na mapie

Przykładowe wyszukiwanie firmy na mapach – wyniki Adwords i organiczne

Reklamy Lokalne w wyszukiwarce Google

Adwords daje możliwość reklamowania naszych firm lokalnie nie tylko na mapach, ale i w samej wyszukiwarce. W tym przypadku musimy naszą kampanię nieco zoptymalizować. Na początku, zakładając kampanię reklamową tekstową, to jest wyświetlaną w wyszukiwarce Google powinniśmy zdefiniować lokalizację. Możemy określić promień, na przykład 10 km dookoła Lublina, albo tylko Warszawa, albo cała Polska – choć ostatni przypadek ciężko nazwać „lokalnym”.

Następnie na poziomie Grupy Reklam definiujemy słowa kluczowe, powiązane z naszą lokalizacją. Na przykład fryzier, który chce reklamować się ludziom z Warszawy powinien zdefiniować zestawienia słów kluczowych takich jak „fryzier warszawa” lub „fryzier w warszawie”.

Dzięki zdefiniowaniu lokalizacji reklama będzie się pojawiała tylko dla osób będących w Warszawie, a określenie słów kluczowych pozwoli na wyświetlanie reklamy tylko wtedy, gdy ktoś będzie zainteresowany konkretnymi usługami w konkretnym mieście.

Reklamy lokalne wyświetlane użytkownikom niezależnie od wyszukiwania

Czasami, czy to przeglądając Internet, czy mapy otrzymujemy również reklamy, mimo że nie wpisaliśmy określonych słów kluczowych w wyszukiwarkę czy na mapach. Dzieje się tak na podstawie dwóch czynników.

Prierwszy: Google posiada informacje o nas, naszej lokalizacji lub ewentualne powiązania z nią.

Drugi: należymy do grupy remarketingowej, na przykład weszliśmy wcześniej na jakąś stronę firmy i zostaliśmy zapisani do specjalnej listy, na którą kierowana jest reklama mająca zachęcić nas do powrotu na stronę, lub przypomnienia o marce.

Czasami, zamiast kierować reklamy na listy remarketingowe można wykorzystać do tego inne kanały, które zrzeszają ludzi zainteresowanych daną lokalizacją, na przykład profil YouTube którego materiały wideo dotyczą tylko danego miasta lub lokalizacji. W reklamach wideo jest możliwość wyświetlania reklam użytkownikom odwiedzającycm dany kanał YouTube.

Oczywiście, nie ważne, jaki rodzaj reklam wybierze się dla swojej firmy, czy to marketing online, czy ogłoszenie w gazecie, każde działanie marketigowe powinno być przemyślane i trafiać do właściwych odbiorców.

Jeśli chcesz omówić z nami swoją strategię marketingową skontaktuj się z nami, a otrzymasz darmową wycenę!

0
  • Tweet

About Robert

Co możesz przeczytać dalej

Rodo img
RODO – najważniejsze kwestie
Internet nawet dla lokalnych firm

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoper – nowy szablon

    2. Z rozwiniętych opcji, kliknij w „Twoje...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -WooCommerce

    Czyszczenie pamięci Cache – WooCommerce C...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress przy użyciu wtyczki LiteSpeed Cache?

    Czyszczenie pamięci Cache WordPress – Lig...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress za pomocą wtyczki WP Super Cache

    Czyszczenie pamięci podręcznej WordPress &#8211...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -Elementor

    Czyszczenie pamięci Cache Elementora 1. Zaloguj...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie
  • Tłumaczenia stron i sklepów
  • Polityka plików cookies (EU)

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}