Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Marketing zautomatyzowany
  • Marketing Automation
  • Rozwiązania marketingowe dla biur podróży
15 stycznia, 2021

Rozwiązania marketingowe dla biur podróży

Rozwiązania marketingowe dla biur podróży

Dla biur podróży utrzymanie klienta, który może korzystać z jego usług bardzo rzadko zapewne stanowi pewne wyzwanie. Dlatego tak ważne jest, aby zapewnić sobie, by każda oferta prezentowana potencjalnym nabywcom jak najlepiej trafiała w gusta. W jaki sposób to osiągnąć, nawet jeśli sam klient nie jest pewien swoich preferencji?

Wykorzystanie SALESManago do kampanii informacyjnej o usługach i ofertach w postaci emaili może znacząco zwiększyć liczbę decydujących się na zakup klientów. Co więcej wykorzystując historię przeglądania klienta zapewnimy sobie dopasowanie treści wysyłki do preferencji kontaktu, zwiększając tym samym prawdopodobieństwo zakupu.

Kolejnym ważnym plusem jest dostarczenie działom handlowym dodatkowych informacji o kliencie. Alerty i notatki automatycznie dodawane do profilu kontaktu po podjęciu przez niego określonych działań oszczędzą konsultantom czas i pozwolą na natychmiastową reakcję, kiedy klient wciąż pozostaje zainteresowany tematem.

Poniżej wymieniono kilka narzędzi i możliwości ich zastosowań, które mogą znacząco przyczynić się do sukcesów sprzedażowych

Wysyłanie wiadomości:

  • Email wysyłany do klienta zaraz po wizycie na stronie, zawierający np ostatnio oglądane oferty
  • Email, sms, powiadomienie push po dłużej nieobecności klienta na stronie
  • Email z ofertą wygenerowaną na podstawie historii klienta (przeglądania oraz już dokonanych decyzji zakupowych)
  • Emaili, sms i push notification do akcji ratowania porzuconych zamówień.
  • Emaile z dynamiczną treścią, wykorzystujące wiedzę o miejscach, którymi interesował się klient
  • Newslettery
  • Emaile lub smsy urodzinowe
  • Automatycznie wysyłane emaile powitalne lub potwierdzające po zapisie na newsletter
  • Cykl emaili wchodzących w skład kampanii informacyjnych po wczesnym pozyskaniu danych kontaktowych klienta (również z możliwością dopasowania treści do tematyki zainteresowania)
  • Emaile z propozycjami ofert wysyłane do byłych, nieaktywnych klientów w celu przywrócenia ich zainteresowania

Treści na stronie:

  • Popup z propozycją pomocy przy wyborze wycieczki
  • Wyskakujące powiadomienia dla nowych, potencjalnych klientów z propozycją zapisania się na newsletter lub inne akcje informacyjne
  • Rekomendacje wycieczek pominiętych przez klienta podczas przeglądania ofert

Wsparcie sprzedaży bezpośredniej:

  • Alerty do działów handlowych po wykonaniu przez klienta zdefiniowanego działania (np świadczącego o zainteresowaniu ofertą)
  • Zautomatyzowane kampanie sprzedażowe samoistnie przenoszące kontakty na dalsze etapy w momencie wzrostu zainteresowania / spełnienia określonych wcześniej wymagań

Lead Generation (narzędzia do pozyskiwania kontaktów):

  • Aplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook
  • Zmieniające się, wyskakujące okna dla anonimowych osób przeglądających stronę
  • Wyskakujące okna dla zdefiniowanych kontaktów
  • Wyskakujące okna z formularzem zapisu na newsletter
  • Wysyłanie kodów rabatowych w zamian za zapisanie się do formularza (np na newsletter)
  • Banery dynamiczne, wyświetlane na podstawie historii aktywności danego kontaktu

 

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na oscGold

    WSTAWIANIE SKRYPTU OSCGOLD   1. Zaloguj si...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Prestashop 1.7

      WSTAWIANIE SKRYPTU PRESTASHOP 1.7  ...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Prestashop 1.6

    WSTAWIANIE SKRYPTU PRESTASHOP 1.6   1. Pob...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na SOTE

    WSTAWIANIE SKRYPTU SOTE   1. Aby dodać wła...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na SkyShop

    WSTAWIANIE SKRYPTU SKYSHOP   1. Zaloguj si...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

ul.: Żeromskiego 65 lok 406 Radom 26-600

e-mail: biuro@projekt-net.pl

telefon: 794 002 102

NIP: 948-222-15-71

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie
  • O nas
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2020 All rights reserved.

TOP