Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • FAQ Analityka – Google Analytics
9 maja, 2025

FAQ Analityka – Google Analytics

FAQ Analityka – Google Analytics

Zarządzanie kontem GA4


Aby odnaleźć Identyfikator Pomiaru w GA4 należy wejść w: Administracja -> strumieniowanie danych -> Wybrać strumieniowanie aktywne na Twojej stronie/aplikacji. Id usługi powinno być widoczne na górze strony i mieć postać G-XXXXXXXXXX

Aby włączyć śledzenie przewijania w GA4 należy wejść w: Administracja -> strumieniowanie danych -> Wybrać strumieniowanie aktywne na Twojej stronie/aplikacji -> W “Pomiar zaawansowany” kliknąć ikony trybiku -> zaznaczyć opcję śledzenia przewijania strony.

A) Należy wysłać własne zdarzenie z poziomu TagManagera, kodu Javascript, Datalayer
B) Należy zdefiniować własne zdarzenie na podstawie już istniejącego w Konfiguracja -> Zdarzenia -> nowe zdarzenie.

Należy w GA4 kliknąć ikonę trybiku w lewym dolnym rogu, następnie w usłudze, w sekcji “Łączenie usług” wybrać “Łączenie z Google Ads”. Klikamy przycisk “Połączenie” co otworzy konfigurację połączenia. Tu należy wybrać istniejące konto Ads z listy

W swoim koncie wejdź w Administracja. W kolumnie “Usługa” upewnij się, że masz wybraną swoja aktualna usługę, z której korzystasz przy śledzeniu ruchu na swojej domenie. Na samej górze kolumny powinna być widoczna opcja “Asystent konfiguracji usługi Google analytics 4”. Jeśli nie widzisz tej opcji, utwórz dla swojego konta nowa usługę.

Po wejściu w “Asystent konfiguracji usługi Google analytics 4” powinna pojawić się opcja utworzenia nowej usługi GA4, lub połaczenia z istniejąca usługą GA4. Wybierz pierwsza opcję: utwórz nową usługę. Jeśli kod na stronie jest wdrożony za tagu JS zaznacz opcję używania dotychczasowego tagu śledzenia

Jeśli nie widzisz na swoim koncie opcji upgradeu Uniwersal Analytics do GA4 i została utworzona nowa usługa: spośród możliwości śledzenia strony, aplikację, strony z aplikacją wybierz ostatnią opcję. Nazwij swoją usługę ga4 np domena swojej strony. Ustaw tematykę sledzonej strony, strefę czasową i walutę. Po zatwierdzeniu wybierz śledzenie strony i uzupełnij URL swojej śledzonej domeny oraz nazwę.

Wejdź na Konto analytics i wybierz Administracja. Wejdź w “strumieniowanie danych”. Wybierz “Internet” i na liście Strumieni danych wybierz ten, który będzie zbierał dane z Twojej witryny. Skopiuj z nowego widoku “Identyfikator pomiaru”.
Wejdź do TagManagera na konto powiązane z Twoją stroną. Utwórz nowy tag i nazwij go, następnie skonfiguruj swój tag. Wybierz rodzaj tag “konfiguracja GA4”. W pole “Identyfikator pomiaru wklej wcześniej skopiowany identyfikator. Jako metodę odpalająca tag ustaw “wszystkie strony”. Zapisz ustawienia i opublikuj kontener w TagManagerze.



Błędy


Nie, to nie błąd. Przypadek ten występuje, kiedy użytkownik rozpocznie sesję jednego dnia i będzie kontynuował następnego (po godz. 24:00). Zostanie wtedy utworzona nowa sesja, ale już bez zdarzenia rozpoczęcia sesji.

Tak. Przypadek ten występuje, kiedy użytkownik zostawi otwarta stronę i nie podejmuje aktywności aż do wygaśnięcia sesji, by później wykonać akcję na stronie (np. przewinięcie na sam dół strony). Zostanie wtedy utworzona nowa sesja, ale już bez zdarzenia wyświetlenia strony. Poprzednie wersje analyticsa nie zaczytywały akcji po wygaśnięciu sesji.

Tak. Z powodu metody, jaką GA4 zbiera dane jest to możliwe w rzadkich przypadkach. Jeśli sytuacja z powielonym rozpoczęciem sesji w pojedynczej sesji występuje u Ciebie wielokrotnie skontaktuj się z obsługa techniczna. Może to byc oznaka nieprawidłowego wdrożenia kodu śledzącego lub problemów na stronie!

Tak. W przeciwieństwie do Universal Analytics wersja 4 nie rozpoczyna nowej sesji, jeśli stara nie wygasła, a użytkownik wszedł na stronę z innego źródła (np. pierwszy raz wszedł z google/referal a drugi raz było to wejście bezpośrednie)

Tak. Wartość ga_session_id nie jest unikalna. Analytics 4 rozpoznaje te sesje jako indywidualne, ale jeśli zamierzasz wykorzystywać zmienną ga_session_id do analizy by uzyskać unikalne dane, powinieneś rozpatrzyć kombinację ga_session_id i user_pseudo_id.

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoper – nowy szablon

    2. Z rozwiniętych opcji, kliknij w „Twoje...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -WooCommerce

    Czyszczenie pamięci Cache – WooCommerce C...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress przy użyciu wtyczki LiteSpeed Cache?

    Czyszczenie pamięci Cache WordPress – Lig...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress za pomocą wtyczki WP Super Cache

    Czyszczenie pamięci podręcznej WordPress &#8211...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -Elementor

    Czyszczenie pamięci Cache Elementora 1. Zaloguj...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie
  • Tłumaczenia stron i sklepów
  • Polityka plików cookies (EU)

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}