Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Czat AI usprawniający pracę HOTELI
15 maja, 2025

Czat AI usprawniający pracę HOTELI

Czat AI usprawniający pracę HOTELI

1. Czat AI dla hotelu poinformuje gości o dostępności pokoi, cenach i udogodnieniach.

Klient pyta o pokoje z balkonem i od południa. Czat AI informuje gościa o dostępnych typach pokoi z balkonami, cenach za noc, dostępnych udogodnieniach (np. basen, spa, siłownia) oraz ewentualnych promocjach.

2. Czat AI odpowie na pytania gości dotyczące lokalizacji hotelu, dojazdu i atrakcji turystycznych w okolicy.

Klient pyta o odległość hotelu od lotniska lub o polecane restauracje w pobliżu.

Czat AI udziela informacji na temat lokalizacji hotelu, dostępnych środków transportu, czasu dojazdu z różnych punktów oraz poleca lokalne atrakcje turystyczne, restauracje i wydarzenia.

3. Czat AI dla hotelu może zaoferować gościom dodatkowe usługi, takie jak wycieczki, spa, saunę albo polecić lokalne atrakcje.

Klient jest zainteresowany dodatkowymi usługami oferowanymi przez hotel.

Czat AI prezentuje gościom listę dostępnych usług, takich jak organizacja wycieczek, transfer z/na lotnisko, rezerwacje do hotelowej restauracji czy zabiegi spa, i wskazuje metody ich rezerwacji

4. Czat AI zbierze opinie od gości na temat ich pobytu w hotelu.

Klient chce podzielić się wrażeniami z pobytu.

Czat AI inicjuje rozmowę z klientem po wymeldowaniu, prosząc o opinię na temat pokoju, obsługi, czystości i innych aspektów pobytu, przeprowadzając mini ankietę.

5. Czat AI udzieli gościom informacji na temat zasad panujących w hotelu, takich jak godziny zameldowania i wymeldowania, zasady dotyczące zwierząt czy dostępność parkingu.

Klient pyta o możliwość zabrania ze sobą psa

Czat AI udziela gościom informacji na temat kilku pokoi, które są dostosowane do pobytu zwierząt, oraz kilku udogodnień, które hotel oferuje właścicielom czworonogów. Przedstawia jednocześnie listę zastrzeżeń co do pobytu zwierząt w hotelu.

6. Czat AI może pomóc w rozwiązywaniu problemów, które napotykają goście podczas pobytu, na przykład awarie w pokoju czy problemy z Wi-Fi

Klient zgłasza problem techniczny w pokoju.

Czat AI zbiera informacje na temat problemu i kieruje zgłoszenie do odpowiedniego działu (np. dział techniczny), informując gościa o przewidywanym czasie reakcji oraz możliwościach kontaktu alternatywnego, jeśli sprawa jest pilna i wymaga natychmiastowej interwencji.

7. Czat AI może promować aktualne oferty specjalne i pakiety pobytowe.

Klient przegląda stronę hotelu, widząc opis na stronie informujący o bliskim sąsiedztwie parku narodowego. Zadaje zapytanie w czacie o szczegóły i okazje do zrobienia wycieczki w to miejsce.

Czat AI informuje klienta o specjalnych wydarzeniach organizowanych przez hotel, w tym przypadku przejazd dorożką przez park, organizowany we współpracy z tutejszym biurem agroturystycznym. Podaje również linki do strony z rezerwacją na ten event, oferując zniżkę dla klientów hotelu.

8. Czat AI dla hotelu pomoże gościom w procesie rezerwacji.

Klient ma wątpliwości, od kiedy zaczyna się doba hotelowa, czy musi umieścić przedpłatę, zanim przyjedzie oraz czy może zapłacić gotówką. Wpisuje swoje zapytania do czatu na stronie.

Czat AI informuje klienta o podstawowych terminach i zasadach obowiązujących w hotelu, informuje o metodach płatności, uspokajając, że hotel nie wymaga zaliczek, oraz przyjmuje gotówkę w przypadku płatności za pokoje nie będące częścią pakietu bizness.

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoper – nowy szablon

    2. Z rozwiniętych opcji, kliknij w „Twoje...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -WooCommerce

    Czyszczenie pamięci Cache – WooCommerce C...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress przy użyciu wtyczki LiteSpeed Cache?

    Czyszczenie pamięci Cache WordPress – Lig...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress za pomocą wtyczki WP Super Cache

    Czyszczenie pamięci podręcznej WordPress &#8211...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -Elementor

    Czyszczenie pamięci Cache Elementora 1. Zaloguj...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie
  • Tłumaczenia stron i sklepów
  • Polityka plików cookies (EU)

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}