Czat AI usprawniający pracę HOTELI
1. Czat AI dla hotelu poinformuje gości o dostępności pokoi, cenach i udogodnieniach.
Klient pyta o pokoje z balkonem i od południa. Czat AI informuje gościa o dostępnych typach pokoi z balkonami, cenach za noc, dostępnych udogodnieniach (np. basen, spa, siłownia) oraz ewentualnych promocjach.
2. Czat AI odpowie na pytania gości dotyczące lokalizacji hotelu, dojazdu i atrakcji turystycznych w okolicy.
Klient pyta o odległość hotelu od lotniska lub o polecane restauracje w pobliżu.
Czat AI udziela informacji na temat lokalizacji hotelu, dostępnych środków transportu, czasu dojazdu z różnych punktów oraz poleca lokalne atrakcje turystyczne, restauracje i wydarzenia.
3. Czat AI dla hotelu może zaoferować gościom dodatkowe usługi, takie jak wycieczki, spa, saunę albo polecić lokalne atrakcje.
Klient jest zainteresowany dodatkowymi usługami oferowanymi przez hotel.
Czat AI prezentuje gościom listę dostępnych usług, takich jak organizacja wycieczek, transfer z/na lotnisko, rezerwacje do hotelowej restauracji czy zabiegi spa, i wskazuje metody ich rezerwacji
4. Czat AI zbierze opinie od gości na temat ich pobytu w hotelu.
Klient chce podzielić się wrażeniami z pobytu.
Czat AI inicjuje rozmowę z klientem po wymeldowaniu, prosząc o opinię na temat pokoju, obsługi, czystości i innych aspektów pobytu, przeprowadzając mini ankietę.
5. Czat AI udzieli gościom informacji na temat zasad panujących w hotelu, takich jak godziny zameldowania i wymeldowania, zasady dotyczące zwierząt czy dostępność parkingu.
Klient pyta o możliwość zabrania ze sobą psa
Czat AI udziela gościom informacji na temat kilku pokoi, które są dostosowane do pobytu zwierząt, oraz kilku udogodnień, które hotel oferuje właścicielom czworonogów. Przedstawia jednocześnie listę zastrzeżeń co do pobytu zwierząt w hotelu.
6. Czat AI może pomóc w rozwiązywaniu problemów, które napotykają goście podczas pobytu, na przykład awarie w pokoju czy problemy z Wi-Fi
Klient zgłasza problem techniczny w pokoju.
Czat AI zbiera informacje na temat problemu i kieruje zgłoszenie do odpowiedniego działu (np. dział techniczny), informując gościa o przewidywanym czasie reakcji oraz możliwościach kontaktu alternatywnego, jeśli sprawa jest pilna i wymaga natychmiastowej interwencji.
7. Czat AI może promować aktualne oferty specjalne i pakiety pobytowe.
Klient przegląda stronę hotelu, widząc opis na stronie informujący o bliskim sąsiedztwie parku narodowego. Zadaje zapytanie w czacie o szczegóły i okazje do zrobienia wycieczki w to miejsce.
Czat AI informuje klienta o specjalnych wydarzeniach organizowanych przez hotel, w tym przypadku przejazd dorożką przez park, organizowany we współpracy z tutejszym biurem agroturystycznym. Podaje również linki do strony z rezerwacją na ten event, oferując zniżkę dla klientów hotelu.
8. Czat AI dla hotelu pomoże gościom w procesie rezerwacji.
Klient ma wątpliwości, od kiedy zaczyna się doba hotelowa, czy musi umieścić przedpłatę, zanim przyjedzie oraz czy może zapłacić gotówką. Wpisuje swoje zapytania do czatu na stronie.
Czat AI informuje klienta o podstawowych terminach i zasadach obowiązujących w hotelu, informuje o metodach płatności, uspokajając, że hotel nie wymaga zaliczek, oraz przyjmuje gotówkę w przypadku płatności za pokoje nie będące częścią pakietu bizness.