Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Czat AI – automatyczny asystent któremu nie musisz płacić. Co czat AI może dla Ciebie zrobić?
31 maja, 2025

Czat AI – automatyczny asystent któremu nie musisz płacić. Co czat AI może dla Ciebie zrobić?

Czat AI – automatyczny asystent któremu nie musisz płacić. Co czat AI może dla Ciebie zrobić?

Użycie Czata AI na stronie sklepu i produktów

1. Czat odpowie na pytania dotyczące produktów zamiast Ciebie

Możesz nauczyć czat AI, aby odpowiadał na pytania klientów dotyczących Twoich produktów
AI odpowie na takie pytania, jak:

– jakie są przeceny na stronie
– ile kosztuje produkt xyz
– jakie są produkty na sklepie w cenie od xx do yy zł
– czy dostępny jest wariant produktu xyz w kolorze niebieskim

Im lepiej i w bardziej szczegółowy sposób jest opisany produkt, tym łatwiej i naturalniej AI będzie odpowiadać
AI bierze pod uwagę: tytuł, opisy produktów, parametry, dostępność, kategorie, tagi i atrybuty.

2. Czat wykona pewne funkcje nawigacyjne za klienta

Czat może dodać lub usunąć z koszyka żądany produkt, załadować stronę koszyka i zamówienia, a jeśli użytkownik jest rozpoznany (zalogowany) odpowie na pytanie „jaki jest status złożonego zamówienia”

<dodaj screen z pytania o status zamówienia i czy mam inne zamówienia>

3. Czat jest bezpieczny

Czat AI nie ma dostępu do informacji o innych kontach i zamówieniach. Większość danych jest niedostępna lub zaszyfrowana. Z poziomu czatu nie uzyskasz wglądu w dane osobowe użytkowników i administratorów, szczegóły zamówień, wysyłek ani płatności.

Hasła do logowania do czatu, aby rozpoznać zapisanych użytkowników również są hashowane i niedostępne nigdzie w systemie.

4. Ponowne angażuj użytkowników wiadomościami o porzuconym koszyku.

Możesz wyświetlić swojemu klientowi komunikat, że ma produkty w koszyku, jeśli jest zapisanym, rozpoznawalnym użytkownikiem, lub wciąż znajduje się na stronie w ramach tej samej sesji. Możesz użyć funkcji porzuconych koszyków, aby wyświetlić komunikat natychmiast po dodaniu produktu do koszyka (na przykład z informacją o obowiązującej globalnej promocji) lub po czasie (od 1 godziny do 72 godzin) od momentu dodania.

Istnieje również możliwość wysłania drugiej wiadomości do 71 godzin od czasu wysłania pierwszej na czat, jeśli produkty wciąż będą w koszyku.

5. Wyślij użytkownikowi wiadomość w momencie usunięcia produktu z koszyka.

Dowiedz się, co wpłynęło na decyzję klienta o usunięciu danego produktu z koszyka. Wyślij wiadomość z propozycją pomocy, negocjacji ceny lub znalezienia zamiennika.

Uniwersalna funkcjonalność Czatu AI na sklepach e-commerce i stronach www

6. Czat odpowie w określony sposób na określone pytania użytkownika

Możesz zdefiniować grupy pytań, jakie użytkownik zada na czacie, oraz odpowiedź, jaką czat ma udzielić. Ponieważ pytania są rozumiane przez AI, czat zrozumie i rozpozna pytania nawet jeśli będą się nieco różnić od zdefiniowanych.

7. Czat odpowie na pytania użytkowników o tematy znajdujące się na stronie

Możesz użyć całej swojej witryny do nauczenia czata swojej specjalistycznej wiedzy. Im bardziej szczegółowo dany temat został opisany na stronie, lub częściej trafiały się artykuły na dany temat, tym lepiej czat AI odpowie na pytania użytkownika.

8. Czat może być uczony z zewnętrznych materiałów.

Możesz użyć swoich materiałów PDF albo treści w plikach tekstowych, aby z ich pomocą nauczyć czat AI wiedzy obecnie niedostępnej na Twojej witrynie, a o którą chcesz wzbogacić odpowiedzi Asystenta AI podczas rozmowy z klientem.

9. Czat wyświetla określone wiadomości na określonych stronach

Możesz wyświetlić zdefiniowaną wiadomość lub popup np po wejściu przez użytkownika na określoną przez Ciebie stronę.

10. Zapisuj przygotówki odpowiedzi do późniejszego szybkiego przytoczenia

Możesz zdefiniować listę różnego rodzaju odpowiedzi, aby później, podczas rozmowy z klientem w szybki sposób przytoczyć ją, bez potrzeby kopiowania z zewnętrznych źródeł.

11. Czat tylko dla zalogowanych użytkowników

Masz możliwość włączenia opcji wymuszającej na użytkownikach podanie swojego emaila i hasła, aby móc korzystać z czatu na stronie. Jest to wyjątkowo pomocna opcja, gdy na przykład prowadzi się serwis tylko dla istniejących klientów sklepu.

Dodatkowo osoby już zalogowane na konto wordpress mogą być automatycznie rozpoznawane i nie muszą osobno logować się do czatu.

12. Kasuj wiadomości, archiwizuj je, szukaj wiadomości po słowach kluczowych i nazwach użytkowników, zapisuj konwersacje do późniejszego użytku.

Możesz również oznaczać rozmowy wcześniej zdefiniowanymi tagami dla łatwiejszego wyszukiwania ich w późniejszym czasie.

13. Odbieraj wiadomości głosowe

Twoi użytkownicy mogą używać wiadomości głosowych zamiast wpisywać je ręcznie. AI rozumie ludzką mowę a Ty będziesz mógł odsłuchać przesłane wiadomości w dowolnym momencie.

14. Wyświetl użytkownikom dashboard zamiast wiadomości powitalnej, aby ułatwić im nawigację po czacie:

Wyświetlaj na dashboardzie dostępnych agentów gotowych do rozmowy z klientem

Już w momencie pierwszego wyświetlenia się czatu możesz zaprezentować użytkownikowi listę konsultantów, którzy obecnie są online. Pozwól użytkownikowi zadecydować, z kim chce rozmawiać.

Wstępnie sortuj rozmowy użytkowników, aby trafiali do odpowiednich działów i przypisanych do nich konsultantów za pomocą wyświetlanych na dashboardzie departamentów

15. Pokazuj wiadomość powitalną użytkownikowi

Możesz nie tylko zdefiniować treść początkowej wiadomości, ale również czy w momencie załadowania strony po raz pierwszy czat powinien rozwinąć się automatycznie z natychmiast widoczną wiadomością, oraz czy pojawienie się wiadomości powinno wygenerować dźwięk charakterystyczny dla standardowych wiadomości przychodzących. Jeśli nie chcesz, by wiadomość powitalna wyświetlała się poza godzinami pracy, możesz wybrać również tą opcję.

16. Włącz lub wyłącz czat poza godzinami pracy,

Zależnie czy chcesz, aby próbowano się skontaktować z Tobą i Twoim zespołem możesz wyłączyć wyświetlanie czatu poza godzinami pracy.

17. Wyświetl listę artykułów użytkownikom na stronie

Jeśli masz listę materiałów, które mogą stanowić odpowiedź na problemy klienta, możesz je wyświetlić w czacie jako propozycję do zapoznania się. Artykuły będą widoczne nie tylko jako lista, ale również możesz podać link do strony ze wszystkimi artykułami.

18. Archiwizuj rozmowy, aby dać użytkownikom możliwość oceniania pomocy, jaką otrzymali

Po ręcznym zarchiwizowaniu rozmowy z konsultantem użytkownicy będą mieli możliwość zostawienia komentarza i oceny, czy przeprowadzona rozmowa była dla nich pomocna.

Możesz również zobaczyć statystykę ocen, jak wiele interwencji Konsultantów było przydatnych dla użytkowników, a ile nie kazało się pomocnych

19. Powiadamiaj konsultantów i administratorów sygnałem dźwiękowym za każdym razem kiedy przychodzi do nich wiadomość.

Bądź informowany o nowej wiadomości niezależnie czy są znajdujesz się na innej karcie, czy oknie. Warunkiem jest, aby mieć w przeglądarce otwartą kartę obsługi czatu.

20. Zmieniaj wygląd czatu w zależności od ustalonych warunków

Kontroluj takie aspekty jak kolorystyka czatu, obrazek nagłówka, wiadomość wyświetlana w nagłówku i warunki, na podstawie których zmiany powinny być widoczne. Możesz zarówno dostosować wygląd czatu do swoich działów, jak i zaakcentować przekaz na szczególnie ważnych stronach.

21. Angażuj użytkowników w rozmowę na czacie również z tematami nie związanymi z Twoją stroną.

Wyobraź sobie scenariusz: Klient pyta czatu AI, jakiego typu systemy emailingowe są zazwyczaj podpinane pod strony internetowe, a w odpowiedzi otrzymuje listę z wyjaśnieniami, zawierającymi wspominki na temat technologii lub funkcji, której nie rozumie. Na Twojej stronie nie ma wyjaśnionego w sposób szczegółowy, czym jest ta funkcja, lecz czat może zasięgnąć do własnych baz danych i wyjaśnić, z czym klient ma do czynienia.

Minusem tego rozwiązania jest używanie przez użytkownika Twojego czatu AI jak czatu GPT, Gemini, Deepseek, Copilot ect.

22. Ucz swój czat na podstawie rozmów z użytkownikiem.

Jeśli odpisując na wiadomość klienta rozpisałeś mnóstwo istotnych, specjalistycznych informacji na temat produktu i chciałbyś, aby czat AI w przyszłości mógł odpowiadać na pytania klienta na podstawie tych informacji, możesz nauczyć swoje AI bezpośrednio z poziomu okna rozmowy:

23. Żądaj zgód na używanie cookies od użytkowników, zanim zaczną korzystać z czatu.

Możesz włączyć opcję, aby zbierać zgody cookies w samym czacie. Czat AI, jak każde rozwinięte narzędzie działające na stronie internetowej przetwarza dane użytkowników na przykład zapisując ich jako użytkowników, leady, wizytatorów w systemie. Wykorzystuje do tego systemy śledzące bazujące na cookies, aby rozpoznawać powracające osoby. Aby czat działał prawidłowo i jednoczenie jego działanie było zgodne z unijnym prawem, powinieneś uruchamiać czat w momencie otrzymania zgody na jego działanie od użytkownika.

24. Blokuj konsultantom dostęp do nie należących do nich rozmów.

Możesz zablokować widoczność rozmów konsultantom, do których te rozmowy nie należą. Zapewni to prywatność i bezkonfliktowość.

25. Przekierowuj rozmowy do innych konsultantów

Każdy konsultant i admin może przypisać innego konsultanta do rozmowy, w efekcie przekierowując do niego rozmowę. Uwaga, po przekierowaniu rozmowy do innego agenta, wcześniejszy konsultant nie będzie mieć już do niej dostępu.

26. Otrzymuj powiadomienia na email za każdym razem, kiedy Czat AI prosi o przejęcie rozmowy przez człowieka.

Wiadomość email otrzymają tylko ci konsultanci, którzy zostali przypisani do departamentu, do którego jest przypisana rozmowa. Rozmowę można przypisywać ręcznie, lub użytkownik może podczas rozmowy wybrać departament, z których chce się skontaktować.

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoper – nowy szablon

    2. Z rozwiniętych opcji, kliknij w „Twoje...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -WooCommerce

    Czyszczenie pamięci Cache – WooCommerce C...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress przy użyciu wtyczki LiteSpeed Cache?

    Czyszczenie pamięci Cache WordPress – Lig...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress za pomocą wtyczki WP Super Cache

    Czyszczenie pamięci podręcznej WordPress &#8211...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -Elementor

    Czyszczenie pamięci Cache Elementora 1. Zaloguj...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie
  • Tłumaczenia stron i sklepów
  • Polityka plików cookies (EU)
  • Polityka prywatności

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT