Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Marketing zautomatyzowany
  • Kampanie SMS’owe
  • Rozwiązania SMS dla branży transportu i spedycji
11 maja, 2025

Rozwiązania SMS dla branży transportu i spedycji

Rozwiązania SMS dla branży transportu i spedycji

Rozwiązania i wdrożenia wysyłki SMS

z przeznaczeniem dla firm spedycyjnych, transportowych, przewozowych i kurierskich.

Powiadomienia SMS

Czasami może dojść do sytuacji, gdzie pasażer zechciałby zgłosić jakiegoś rodzaju awarię, zdarzenie lub sytuację zagrażającą bezpieczeństwu. W systemie wysyłki SMS istnieje możliwość założenia wykupienia osobnego numeru, pod który klienci firmy mogą wysyłać smsy o podobnych zajściach. Wiadomości te trafią bezpośrednio do dyspozytora ruchu. Istnieje możliwość przesyłu zgłoszeń do zintegrowanego systemu obsługi za pomocą API.

Sprawny przepływ informacji jest wymagany nie tylko między klientami a firmą, lecz również wewnątrz niej, między pracownikami. Od szybkiej konsultacji z kierowcą czasem może zależeć wiele. Wiadomość o zmieniających się warunkach na drodze, wypadkach, zmianach trasy, awariach taboru albo nawet problemach prowadzących pojazd może zostać przesłana od dyspozytorów zarówno do jednostki, jak i całej grupy odbiorców, usprawniając koordynacje w kluczowych momentach.

Innym przypadkiem komunikacji kierowcy z bazą może być zmiana adresu doręczania przesyłek lub przyjazdów do klienta. Takie informacje system jest w stanie kierować zarówno do indywidualnego numeru, grupy lub jako wysyłka globalna do wszystkich osób w bazie. Ogromną zaletą dla wszelkiego rodzaju osób prowadzących pojazdy jest brak konieczności czytania wiadomości. Istnieje możliwość nadawania SMSów, które mogą zostać odczytane na głos przez automat. Dzięki temu kierowca nie będzie musiał odrywać wzroku od drogi co, jak wiadomo jest bardzo niebezpieczne w czasie kierowania pojazdem.

Kontakt z bazą to nie jedyny rodzaj komunikacji, jaki ma do zaoferowania system wysyłki SMS. Ta może się odbywać również w obie strony, między firmą a klientem. Za pomocą SMSa można zamawiać usługi kurierskie lub przewozowe oraz otrzymywać wiadomości zwrotne na przykład o stanie wysyłki, miejscu jej aktualnej lokalizacji lub jej zakończeniu. Takie powiadomienia mogą być dostarczane przy każdej przesyłce automatycznie, lub być odpowiedzią na wysłany SMS z zapytaniem pod konkretny numer.

Rozkład jazdy na SMS

Jedną z ciekawszych funkcjonalności systemu wysyłki SMS jest możliwość automatycznego odsyłania wiadomości do użytkownika, który przesłał pod określony numer konkretnie sformułowaną wiadomość. Można tą usługę wykorzystać na przykład do wysyłania rozkładu jazdy SMS. Klient kieruje wiadomość tekstową z numerem linii i umiejscowieniem przystanku. System powinien zinterpretować daną wiadomość i odesłać na numer nadawcy informację o godzinach odjazdów w danym dniu. Do takiej informacji można dołączać rożnego rodzaju reklamy informujące np. o zniżkach lub dodatkowych usługach świadczonych przez firmę.

Konkursy SMSowe

Istnieje możliwość organizowania konkursów SMSowych, jako usługa premium, lub jako dodatkowa funkcjonalność dostępna po zintegrowaniu z zewnętrznym systemem monitorującym głosowanie za pomocą API.

Ponieważ konkurencja na rynku przewozowym jest bardzo duża i transport publiczny niejednokrotnie musi walczyć z prywatnymi przewoźnikami o klienta. Jakość świadczonych usług jest jednym ze sposobów na pozyskanie usługobiorców, a metodą na mierzenie jej można przeprowadzać właśnie za pomocą konkursów, na przykład na najlepszego kierowcę. Podobne eventy nie tylko przyczynią się do zareklamowania usług przewoźnika, ale również pomogą motywować pracowników.

Komunikacja z nadawcami i odbiorcami przesyłek

Jednym z najczęstszych problemów dotykający firmy kurierskie to nieobecność odbiorcy w czasie dojazdu lub w umówionym miejscu. System wysyłki SMS może znacząco zmniejszyć liczbę takich przypadków dzięki automatycznemu przypomnieniu, wysyłanemu na numer odbiorcy. W treści takiej wiadomości można zawrzeć prośbę o kontakt w przypadku braku możliwości odbioru oraz godziny, w których przesyłka może zostać dostarczona.

 

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoper – nowy szablon

    2. Z rozwiniętych opcji, kliknij w „Twoje...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -WooCommerce

    Czyszczenie pamięci Cache – WooCommerce C...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress przy użyciu wtyczki LiteSpeed Cache?

    Czyszczenie pamięci Cache WordPress – Lig...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress za pomocą wtyczki WP Super Cache

    Czyszczenie pamięci podręcznej WordPress &#8211...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -Elementor

    Czyszczenie pamięci Cache Elementora 1. Zaloguj...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie
  • Tłumaczenia stron i sklepów
  • Polityka plików cookies (EU)

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}