Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Marketing zautomatyzowany
  • Marketing Automation
  • Rozwiązania marketingowe dla księgarni i wydawnictw
11 maja, 2025

Rozwiązania marketingowe dla księgarni i wydawnictw

Rozwiązania marketingowe dla księgarni i wydawnictw

Księgarnie i wydawnictwa są jedną z tych grup biznesowych, których klienci bardzo często wracają dla dokonania zakupu kolejnych usług lub produktów. Co za tym idzie przed sprzedawcami kreuje się wyzwanie wielokrotnego dopasowywania ofert do potrzeb nabywców. Wielokrotne budowanie różnych postaci ofertowych jest czasochłonne, zaś biorąc pod uwagę ilość potencjalnych klientów często niewykonalne dla pojedynczych osób.

System SalesManago pozwala zautomatyzować cały proces przygotowywania kontaktów do zakupu oraz wyręcza sprzedawców w dokonywaniu segmentacji (przydziałów do grup) klientów na podstawie ich zachowań na stronie i zainteresowań.

Wysyłka wiadomości:

  • Mail wysyłany do klienta zaraz po wizycie na stronie, zawierający np ostatnio oglądane oferty
  • Email z ofertą wygenerowaną na podstawie historii klienta (przeglądania oraz już dokonanych decyzji zakupowych)
  • Emaile z propozycjami ofert do byłych, nieaktywnych klientów w celu przywrócenia ich zainteresowania
  • Emaili, sms i push notification do akcji ratowania porzuconych koszyków.
  • Email wykorzystujący nazwiska autorów publikacji oglądanych przez kontakt na stronie www
  • Dynamiczne tematy wiadomości email wykorzystujące nazwiska autorów publikacji oglądanych na stronie www

Integracja z CRM i systemami transakcyjnymi:

  • Synchronizacja danych transakcyjnych między SalesManago a systemem będącym w dotychczasowym użyciu
  • Równoległe wypisywanie kontaktów opt-out z obu baz danych (SalesManago i systemu klienckiego)
  • Automatyczne dodawanie do SalesManago kontaktów wprowadzanych przez obsługę CRMu

Segmentacje i wycena klienta (scoring):

  • Automatyzacja przydzielanych punktów (wycena) kontaktu ze wzgledu na jego zachowanie na stronie (zainteresowanie kategorią, publikacją ect)
  • Automatyczny przydział punktów za aktywność kontaktu i szczególnie istotne akcje
  • Niezależna ocena ruchu z różnych źródeł
  • Segmentacja (przydział do grup) kontaktu ze względu na ilośc odwiedzonych podstron czy czas spędzony na stronie

Pozyskiwanie klientów (lead generation):

  • Aplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook,
  • Wyskakujące okna z formularzami zapisowymi na newsletter z rozróżnienie anonimowych i zdefiniowanych kontaktów
  • Generowanie kodów rabatowych za zapisanie się do formularza
  • System rekomendacji działający w czasie rzeczywistym
  • Banery o zmiennej treści, uzależnione od ostatniej aktywności kontaktu
  • Powiadomienia wysyłane do działu handlowego przy spełnieniu przez kontakt określonego warunku (np. spędzeniu określonego czasu na stronie)
  • Sms z kodami rabatowymi i specjalnymi ofertami

Lead nurturing:

  • Cykl emaili wchodzących w skład kampanii informacyjnych po wczesnym pozyskaniu danych kontaktowych klienta (również z możliwością dopasowania treści do tematyki zainteresowania)
  • Newslettery wykorzystanie RSS do tworzenia dynamicznych wiadomości na stronie
  • Automatyzacja wysyłki oferty na email po spełnieniu wyznaczonego warunku przez kontakt (scoring wartość punktowa osiągnęła dany próg)
  • Automatyzacja kampanii sprzedażowych dla klientów określonych w systemie jako zainteresowanych zakupem konkretnego produktu / usługi

Kampanie informacyjne

  • Cykl emaili informacyjnych skierowany do klientów, którzy już dokonali zakupu lub odwiedzili kategorie na stronie
  • Emaile okresowe z propozycją kupna książek w terminie, kiedy dany kontakt dokonał podobnych zakupów w poprzednich latach
  • Emaile urodzinowe z rabatami i kodami promocyjnymi w charakterze prezentu

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoper – nowy szablon

    2. Z rozwiniętych opcji, kliknij w „Twoje...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -WooCommerce

    Czyszczenie pamięci Cache – WooCommerce C...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress przy użyciu wtyczki LiteSpeed Cache?

    Czyszczenie pamięci Cache WordPress – Lig...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress za pomocą wtyczki WP Super Cache

    Czyszczenie pamięci podręcznej WordPress &#8211...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -Elementor

    Czyszczenie pamięci Cache Elementora 1. Zaloguj...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie
  • Tłumaczenia stron i sklepów
  • Polityka plików cookies (EU)

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}