Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Marketing zautomatyzowany
  • Marketing Automation
  • Rozwiązania marketingowe dla dealerów samochodów
9 maja, 2025

Rozwiązania marketingowe dla dealerów samochodów

Rozwiązania marketingowe dla dealerów samochodów

Kupowanie samochodu nie jest akcją, która powtarza się często i wymaga od klienta długiego czasu poszukiwania i porównywania marek i modeli. Wiedza o rodzaju poszukiwanych informacji, jego rzeczywistych potrzebach i ograniczeniach pozwala na nie tylko zaprezentowanie mu ?szytej na miarę? oferty, ale również na późniejsze utrzymanie klienta w przypadku, gdyby ten zdecydowałby się na ponowne skorzystanie z usług firmy.

Wdrożenie systemu SalesManago pozwala zyskać w tej dziedzinie przewagę, czy to dzięki dodawania klientów do cyklów edukacyjnych o ofertach, czy jako system do gromadzenia i porządkowania informacji o kontakcie.

Poniżej zaprezentowano kilka narzędzi, które mogą przysłużyć się do prowadzenia klientów przez drogę zakupową:

Zwiększenie ilości jazd testowych:

  • Zaproszenia w formie emaili na jazdy testowe pojazdami, którymi interesował się klient
  • Powiadomienia (alerty) kierowane do handlowca z prośba o kontakt z osobą, która korzysta z porównywarki cen i wyposażenia
  • Kampanie edukacyjne po uznaniu kontaktu przez system za zainteresowanego konkretnym modelem
  • sms-y przypominające o umówionej jeździe próbnej

Wspieranie działów handlowych:

  • Rozpoznawanie wizyt firmowych na stronie
  • Rozpoznawanie wizyt monitorowanych kontaktów na stronie
  • Monitorowanie zachowań kontaktów na stronie i ich automatyczna segmentacja
  • Rozpoznawanie zainteresowania kontaktów różnymi źródłami finanowania na podstawie przejść po stronie i zapisywanie kontaktu na kampanie informacyjne np. o mozliwości kredytowania czy leasingu.
  • Integracja zdarzeń i aplikacji Facebook
  • Powiadomienie (alert) z informacjami kluczowymi do wystosowania oferty po stwierdzeniu zainteresowania kontaktu dokonaniem transakcji
  • notatki dodawane ręcznie i automatycznie do profilów kontaktu oraz zadania, wraz z przypomnieniem emailowym
  • Analityka wizyt B2B

Lead generation i lead nurturing:

  • cykl wiadomości (lead nurturing) informujący o posprzedażowych ofertachu i usługach
  • cykl wiadomości wysyłanych automatycznie po zapisie na newsletter
  • inne wiadomości cykliczne
  • newslettery związane z grupą segmentacyjną, do której został zapisany kontakt, po stwierdzeniu zainteresowania kategorią
  • Personalizowane banery, formularze i treści na stronie www
  • Dynamiczne newlettery wykorzystania kanałów RSS do tworzenia dynamicznych wiadomości z newsami z naszej strony oraz informacjami branżowymi.

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoper – nowy szablon

    2. Z rozwiniętych opcji, kliknij w „Twoje...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -WooCommerce

    Czyszczenie pamięci Cache – WooCommerce C...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress przy użyciu wtyczki LiteSpeed Cache?

    Czyszczenie pamięci Cache WordPress – Lig...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress za pomocą wtyczki WP Super Cache

    Czyszczenie pamięci podręcznej WordPress &#8211...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -Elementor

    Czyszczenie pamięci Cache Elementora 1. Zaloguj...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie
  • Tłumaczenia stron i sklepów
  • Polityka plików cookies (EU)

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}