Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Marketing zautomatyzowany
  • Marketing Automation
  • Rozwiązania marketingowe dla biur podróży
9 maja, 2025

Rozwiązania marketingowe dla biur podróży

Rozwiązania marketingowe dla biur podróży

Dla biur podróży utrzymanie klienta, który może korzystać z jego usług bardzo rzadko zapewne stanowi pewne wyzwanie. Dlatego tak ważne jest, aby zapewnić sobie, by każda oferta prezentowana potencjalnym nabywcom jak najlepiej trafiała w gusta. W jaki sposób to osiągnąć, nawet jeśli sam klient nie jest pewien swoich preferencji?

Wykorzystanie SALESManago do kampanii informacyjnej o usługach i ofertach w postaci emaili może znacząco zwiększyć liczbę decydujących się na zakup klientów. Co więcej wykorzystując historię przeglądania klienta zapewnimy sobie dopasowanie treści wysyłki do preferencji kontaktu, zwiększając tym samym prawdopodobieństwo zakupu.

Kolejnym ważnym plusem jest dostarczenie działom handlowym dodatkowych informacji o kliencie. Alerty i notatki automatycznie dodawane do profilu kontaktu po podjęciu przez niego określonych działań oszczędzą konsultantom czas i pozwolą na natychmiastową reakcję, kiedy klient wciąż pozostaje zainteresowany tematem.

Poniżej wymieniono kilka narzędzi i możliwości ich zastosowań, które mogą znacząco przyczynić się do sukcesów sprzedażowych

Wysyłanie wiadomości:

  • Email wysyłany do klienta zaraz po wizycie na stronie, zawierający np ostatnio oglądane oferty
  • Email, sms, powiadomienie push po dłużej nieobecności klienta na stronie
  • Email z ofertą wygenerowaną na podstawie historii klienta (przeglądania oraz już dokonanych decyzji zakupowych)
  • Emaili, sms i push notification do akcji ratowania porzuconych zamówień.
  • Emaile z dynamiczną treścią, wykorzystujące wiedzę o miejscach, którymi interesował się klient
  • Newslettery
  • Emaile lub smsy urodzinowe
  • Automatycznie wysyłane emaile powitalne lub potwierdzające po zapisie na newsletter
  • Cykl emaili wchodzących w skład kampanii informacyjnych po wczesnym pozyskaniu danych kontaktowych klienta (również z możliwością dopasowania treści do tematyki zainteresowania)
  • Emaile z propozycjami ofert wysyłane do byłych, nieaktywnych klientów w celu przywrócenia ich zainteresowania

Treści na stronie:

  • Popup z propozycją pomocy przy wyborze wycieczki
  • Wyskakujące powiadomienia dla nowych, potencjalnych klientów z propozycją zapisania się na newsletter lub inne akcje informacyjne
  • Rekomendacje wycieczek pominiętych przez klienta podczas przeglądania ofert

Wsparcie sprzedaży bezpośredniej:

  • Alerty do działów handlowych po wykonaniu przez klienta zdefiniowanego działania (np świadczącego o zainteresowaniu ofertą)
  • Zautomatyzowane kampanie sprzedażowe samoistnie przenoszące kontakty na dalsze etapy w momencie wzrostu zainteresowania / spełnienia określonych wcześniej wymagań

Lead Generation (narzędzia do pozyskiwania kontaktów):

  • Aplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook
  • Zmieniające się, wyskakujące okna dla anonimowych osób przeglądających stronę
  • Wyskakujące okna dla zdefiniowanych kontaktów
  • Wyskakujące okna z formularzem zapisu na newsletter
  • Wysyłanie kodów rabatowych w zamian za zapisanie się do formularza (np na newsletter)
  • Banery dynamiczne, wyświetlane na podstawie historii aktywności danego kontaktu

 

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoper – nowy szablon

    2. Z rozwiniętych opcji, kliknij w „Twoje...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -WooCommerce

    Czyszczenie pamięci Cache – WooCommerce C...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress przy użyciu wtyczki LiteSpeed Cache?

    Czyszczenie pamięci Cache WordPress – Lig...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress za pomocą wtyczki WP Super Cache

    Czyszczenie pamięci podręcznej WordPress &#8211...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -Elementor

    Czyszczenie pamięci Cache Elementora 1. Zaloguj...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie
  • Tłumaczenia stron i sklepów
  • Polityka plików cookies (EU)

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}