Czyszczenie pamięci Cache Shelly
Czyszczenie pamięci podręcznej na platformach Shelly to prosty proces, który może pomóc w rozwiązaniu problemów związanych z nie pokazywania się zmian na stronie. Poniżej znajdziesz szczegółowe kroki, jak to zrobić:
1. Zaloguj się do panelu administracyjnego Shelly
Rozpocznij od zalogowania się do swojego panelu administracyjnego Shelly.
2. Przejdź do sekcji ‘Narzędzia i Importy’
W menu bocznym rozwiń zakładkę „Narzędzia i importy”. Następnie wybierz opcję „Czyszczenie pamięci cache”. Ta opcja pozwoli ci na dostęp do ustawień związanych z pamięcią podręczną.
3. Wybierz odpowiednie opcje czyszczenia pamięci podręcznej
Na nowej stronie zobaczysz różne opcje dotyczące czyszczenia pamięci cache. Wybierz te, które odpowiadają twoim potrzebom. Możesz na przykład wyczyścić całą pamięć cache lub tylko określone elementy.
4. Kliknij przycisk ‘Odśwież Cache’
Po dokonaniu wyboru, kliknij przycisk „Odśwież Cache”, aby zainicjować proces czyszczenia.
5. Potwierdzenie operacji
Po pomyślnym zakończeniu operacji, system wyświetli komunikat potwierdzający, że pamięć podręczna została wyczyszczona.
Czyszczenie pamięci podręcznej w Shelly może znacząco poprawić wydajność urządzenia oraz rozwiązać ewentualne problemy z jego działaniem. Regularne wykonywanie tej operacji jest zalecane, aby zapewnić płynne i efektywne działanie systemu.
Jak wyczyścić pamięć podręczną sklepu internetowego: Wix, Shoper, OpenCart, WordPress – LiteSpeed, WordPress – Autoptimize, WordPress – Rocket, WordPress – SuperCache, WordPress – TotalCache, WordPress – Elementor, WordPress – WooCommerce, Shopify, AtomStore, SkyShop, IdoSell, PrestaShop, HomeShop, Vendero