Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Marketing zautomatyzowany
  • Marketing Automation
  • Rozwiązania marketingowe dla sklepów i sieci detalicznych z eCommerce
5 lutego, 2023

Rozwiązania marketingowe dla sklepów i sieci detalicznych z eCommerce

Rozwiązania marketingowe dla sklepów i sieci detalicznych z eCommerce

Już od jakiegoś czasu internet jest jednym z kanałów ściśle powiązanych z działalnością sklepów, nie tylko jako medium dla reklam czy analizy rynku, ale również samej sprzedaży. System SalesManago dysponuje narzędziami pomocnymi w wypełnieniu niszy wytworzonej przez internet, jak również prezentuje dodatkowe funkcjonalności dla fizycznej działalności.

Dzięki możliwościom integracji z dowolnym systemem klienckim wystawiającym API istnieje możliwość stosowania SalesManago w sklepach stacjonarnych: na przykład do prezentowania klientom rozpoznanym przez kartę lojalnościową czy aplikację mobilną spersonalizowanej reklamy, a także do udostępnienia informacji o innych produktach wartych zaproponowania, bazujących na podstawie historii zakupowej i zainteresowań .

Kolejną interesującą możliwością systemu SalesManago jest podłączenie do beaconów, zestawu nadawczo-odbiorczego, mogącego śledzić fizyczną ścieżkę przejścia klientów na terenie sklepu.

Więcej narzędzi i funkcjonalności pomocnych dla sieci detalicznych ecommerce wyszczególniono poniżej

Pozyskiwanie klientów (lead generation):

  • Aplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook,
  • Wyskakujące okna z formularzami zapisowymi na newsletter z rozróżnienie anonimowych i zdefiniowanych kontaktów
  • Generowanie kodów rabatowych za zapisanie się do formularza
  • System rekomendacji działający w czasie rzeczywistym
  • Banery o zmiennej treści, uzależnione od ostatniej aktywności kontaktu
  • Sms z kodami rabatowymi i specjalnymi ofertami

Wykorzystanie efektu ROPO (wyszukiwanie informacji w internecie, dokonywanie zakupu w stacjonarnym sklepie):

  • Integracja systemu rabatów SalesManago z kartami lojalnościowymi
  • Integracja aplikacji mobilnych z danymi behawioralnymi
  • Włączanie klientów dokonujących zakupów offline w odrębną kampanię informacyjną
  • Integracja z systemami rozpoznającymi obecność zweryfikowanych klientów w sklepie stacjonarnym

Automatyczna wysyłka wiadomości:

  • Email zawierający ofertę produktową wygenerowaną na podstawie ostatnio oglądanych podczas wizyty na stronie
  • Email zawierający wygenerowaną ofertę produktową, podobną do ostatnio oglądanych podczas wizyty na stronie
  • Email zawierający ofertę, składającą się z produktów droższych i lepszych, wygenerowaną na podstawie ostatnio oglądanych podczas wizyty na stronie
  • Tematy wiadomości generowane na podstawie zainteresowań klienta

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoplo

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na sklepach Shoplo ...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Selesto

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na sklepach Selesto...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Vendero

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na podstronę w skle...
  • Sposoby automatyzacji działań na sklepie internetowych – CHATBOT

    Chatbot to wyjątkowe narzędzie, które pomaga Tw...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Ebexo

    WSTAWIANIE SKRYPTU NA PODSTRONĘ Ebexo 1. Zalogu...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}