Rozwiązania marketingowe dla sklepów i sieci detalicznych z eCommerce
Już od jakiegoś czasu internet jest jednym z kanałów ściśle powiązanych z działalnością sklepów, nie tylko jako medium dla reklam czy analizy rynku, ale również samej sprzedaży. System SalesManago dysponuje narzędziami pomocnymi w wypełnieniu niszy wytworzonej przez internet, jak również prezentuje dodatkowe funkcjonalności dla fizycznej działalności.
Dzięki możliwościom integracji z dowolnym systemem klienckim wystawiającym API istnieje możliwość stosowania SalesManago w sklepach stacjonarnych: na przykład do prezentowania klientom rozpoznanym przez kartę lojalnościową czy aplikację mobilną spersonalizowanej reklamy, a także do udostępnienia informacji o innych produktach wartych zaproponowania, bazujących na podstawie historii zakupowej i zainteresowań .
Kolejną interesującą możliwością systemu SalesManago jest podłączenie do beaconów, zestawu nadawczo-odbiorczego, mogącego śledzić fizyczną ścieżkę przejścia klientów na terenie sklepu.
Więcej narzędzi i funkcjonalności pomocnych dla sieci detalicznych ecommerce wyszczególniono poniżej
Pozyskiwanie klientów (lead generation):
- Aplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook,
- Wyskakujące okna z formularzami zapisowymi na newsletter z rozróżnienie anonimowych i zdefiniowanych kontaktów
- Generowanie kodów rabatowych za zapisanie się do formularza
- System rekomendacji działający w czasie rzeczywistym
- Banery o zmiennej treści, uzależnione od ostatniej aktywności kontaktu
- Sms z kodami rabatowymi i specjalnymi ofertami
Wykorzystanie efektu ROPO (wyszukiwanie informacji w internecie, dokonywanie zakupu w stacjonarnym sklepie):
- Integracja systemu rabatów SalesManago z kartami lojalnościowymi
- Integracja aplikacji mobilnych z danymi behawioralnymi
- Włączanie klientów dokonujących zakupów offline w odrębną kampanię informacyjną
- Integracja z systemami rozpoznającymi obecność zweryfikowanych klientów w sklepie stacjonarnym
Automatyczna wysyłka wiadomości:
- Email zawierający ofertę produktową wygenerowaną na podstawie ostatnio oglądanych podczas wizyty na stronie
- Email zawierający wygenerowaną ofertę produktową, podobną do ostatnio oglądanych podczas wizyty na stronie
- Email zawierający ofertę, składającą się z produktów droższych i lepszych, wygenerowaną na podstawie ostatnio oglądanych podczas wizyty na stronie
- Tematy wiadomości generowane na podstawie zainteresowań klienta