Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Marketing zautomatyzowany
  • Marketing Automation
  • Rozwiązania marketingowe dla rezerwacji biletów
21 kwietnia, 2021

Rozwiązania marketingowe dla rezerwacji biletów

Rozwiązania marketingowe dla rezerwacji biletów

Obecnie internet jest jednym z głównych mediów, za pomocą których dokonywana jest rezerwacja biletów. Dodatkowa wiedza, jaką można uzyskać stosując system SalesManago do monitorowania kontaktów na stronie przydaje się zarówno do sprzedaży biletów, jak i dodatkowych usług, jak podstawienie samochodu, udzielanie rabatów związane w lokalnymi wydarzeniami, sprzedaż biletów wycieczkowych czy zaproponowanie kolacji dla dwojga w restauracji.

Kilka z poniżej opisanych narzędzi z pewnością pomoże zwiększyć dopasowanie dodatkowych ofert do wymagań klientów i podnieść liczbę rezerwacji.

Wysyłka wiadomości:

  • Różne cykl emaili informacyjnych kierowanych do grup określonych na podstawie zachowań kontaktów na stronie, w zależności od zainteresowań
  • Emaile z ofertami last minute
  • Emaile z propozycjami ofert, którymi klient interesował się w przeszłości
  • mail, sms, powiadomienie push po dłużej nieobecności klienta na stronie
  • email z ofertą wygenerowaną na podstawie historii klienta (przeglądania oraz już dokonanych decyzji rezerwacji)
  • emaili, sms i push notification do akcji ratowania porzuconych rezerwacji.
  • emaile z dynamiczną treścią, wykorzystujące wiedzę o rezerwacjach, którymi interesował się klient
  • newslettery
  • emaile lub smsy urodzinowe
  • automatycznie wysyłane emaile powitalne lub potwierdzające po zapisie na newsletter
  • cykl emaili wchodzących w skład kampanii informacyjnych po wczesnym pozyskaniu danych kontaktowych klienta (również z możliwością dopasowania treści do tematyki zainteresowania)
  • emaile z propozycjami ofert do byłych, nieaktywnych klientów w celu przywrócenia ich zainteresowania
  • email odsprzedający dodatkowe usługi partnerskie do zamówionych biletów
  • sms z kodem rabatowym automatycznie wysyłany po skorzystaniu z wyszukiwarki biletów

Treści na stronie:

  • popup z propozycją pomocy przy wyborze rezerwacji
  • wyskakujące powiadomienia dla nowych, potencjalnych klientów z propozycją zapisania się na newsletter lub inne akcje informacyjne
  • rekomendacje rezerwacji pominiętych przez klienta podczas przeglądania ofert
  • bannery prezentujące korzyści z zapisu na newsletter dla osób, które nie wyraziły przy rejestracji zgodny na otrzymywanie wiadomości marketingowych.
  • Wsparcie sprzedaży bezpośredniej:
  • alerty do działów handlowych po wykonaniu przez klienta zdefiniowanego działania (np świadczącego o zainteresowaniu ofertą)

Lead Generation (narzędzia do pozyskiwania kontaktów):

  • Aplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook
  • Zmieniające się, wyskakujące okna dla anonimowych osób przeglądających stronę
  • Wyskakujące okna dla zdefiniowanych kontaktów
  • Wyskakujące okna z formularzem zapisu na newsletter
  • Wysyłanie kodów rabatowych w zamian za zapisanie się do formularza (np na newsletter)
  • Banery dynamiczne, wyświetlane na podstawie historii aktywności danego kontaktu
  • Automatycznie generowany email z kodem rabatowym dla osób, które nie pojawiały się na stronie od dłuższego czasu

Ostatnie wpisy

  • Wyróżnij lokalny biznes metadanymi schema

    Co to są metadata Schema? Schema metadata to sc...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoper – nowy panel administracyjny

    1. Aby na wszystkich stronach sklepu Shoper ...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na oscGold

    WSTAWIANIE SKRYPTU OSCGOLD   1. Zaloguj si...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Prestashop 1.7

      WSTAWIANIE SKRYPTU PRESTASHOP 1.7  ...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Prestashop 1.6

    WSTAWIANIE SKRYPTU PRESTASHOP 1.6 1. Pobierz mo...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP