Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Marketing zautomatyzowany
  • Marketing Automation
  • Rozwiązania marketingowe dla rezerwacji biletów
5 lutego, 2023

Rozwiązania marketingowe dla rezerwacji biletów

Rozwiązania marketingowe dla rezerwacji biletów

Obecnie internet jest jednym z głównych mediów, za pomocą których dokonywana jest rezerwacja biletów. Dodatkowa wiedza, jaką można uzyskać stosując system SalesManago do monitorowania kontaktów na stronie przydaje się zarówno do sprzedaży biletów, jak i dodatkowych usług, jak podstawienie samochodu, udzielanie rabatów związane w lokalnymi wydarzeniami, sprzedaż biletów wycieczkowych czy zaproponowanie kolacji dla dwojga w restauracji.

Kilka z poniżej opisanych narzędzi z pewnością pomoże zwiększyć dopasowanie dodatkowych ofert do wymagań klientów i podnieść liczbę rezerwacji.

Wysyłka wiadomości:

  • Różne cykl emaili informacyjnych kierowanych do grup określonych na podstawie zachowań kontaktów na stronie, w zależności od zainteresowań
  • Emaile z ofertami last minute
  • Emaile z propozycjami ofert, którymi klient interesował się w przeszłości
  • mail, sms, powiadomienie push po dłużej nieobecności klienta na stronie
  • email z ofertą wygenerowaną na podstawie historii klienta (przeglądania oraz już dokonanych decyzji rezerwacji)
  • emaili, sms i push notification do akcji ratowania porzuconych rezerwacji.
  • emaile z dynamiczną treścią, wykorzystujące wiedzę o rezerwacjach, którymi interesował się klient
  • newslettery
  • emaile lub smsy urodzinowe
  • automatycznie wysyłane emaile powitalne lub potwierdzające po zapisie na newsletter
  • cykl emaili wchodzących w skład kampanii informacyjnych po wczesnym pozyskaniu danych kontaktowych klienta (również z możliwością dopasowania treści do tematyki zainteresowania)
  • emaile z propozycjami ofert do byłych, nieaktywnych klientów w celu przywrócenia ich zainteresowania
  • email odsprzedający dodatkowe usługi partnerskie do zamówionych biletów
  • sms z kodem rabatowym automatycznie wysyłany po skorzystaniu z wyszukiwarki biletów

Treści na stronie:

  • popup z propozycją pomocy przy wyborze rezerwacji
  • wyskakujące powiadomienia dla nowych, potencjalnych klientów z propozycją zapisania się na newsletter lub inne akcje informacyjne
  • rekomendacje rezerwacji pominiętych przez klienta podczas przeglądania ofert
  • bannery prezentujące korzyści z zapisu na newsletter dla osób, które nie wyraziły przy rejestracji zgodny na otrzymywanie wiadomości marketingowych.
  • Wsparcie sprzedaży bezpośredniej:
  • alerty do działów handlowych po wykonaniu przez klienta zdefiniowanego działania (np świadczącego o zainteresowaniu ofertą)

Lead Generation (narzędzia do pozyskiwania kontaktów):

  • Aplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook
  • Zmieniające się, wyskakujące okna dla anonimowych osób przeglądających stronę
  • Wyskakujące okna dla zdefiniowanych kontaktów
  • Wyskakujące okna z formularzem zapisu na newsletter
  • Wysyłanie kodów rabatowych w zamian za zapisanie się do formularza (np na newsletter)
  • Banery dynamiczne, wyświetlane na podstawie historii aktywności danego kontaktu
  • Automatycznie generowany email z kodem rabatowym dla osób, które nie pojawiały się na stronie od dłuższego czasu

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoplo

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na sklepach Shoplo ...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Selesto

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na sklepach Selesto...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Vendero

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na podstronę w skle...
  • Sposoby automatyzacji działań na sklepie internetowych – CHATBOT

    Chatbot to wyjątkowe narzędzie, które pomaga Tw...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Ebexo

    WSTAWIANIE SKRYPTU NA PODSTRONĘ Ebexo 1. Zalogu...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}