Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Marketing zautomatyzowany
  • Marketing Automation
  • Rozwiązania marketingowe dla hoteli i pensjonatów
5 lutego, 2023

Rozwiązania marketingowe dla hoteli i pensjonatów

Rozwiązania marketingowe dla hoteli i pensjonatów

Branża hotelarska i turystyczna ma przed sobą spore wyzwanie, jeśli chodzi o zdobycie i utrzymanie klienta. Wysoka konkurencja jak i spore wymagania klientów wymuszają błyskawiczne rozpoznawanie potrzeb nabywcy usług i dopasowanie oferty do jego preferencji. Aby to osiągnąć potrzebne jest działanie w czasie rzeczywistym i trafne analizowanie zainteresowań klienta.

Wykorzystując system SALESManago nie tylko będzie widoczna historia działania kontaktu na stronie internetowej, ale również pojawią się nowe możliwości dzięki funkcjonalnościom, jakie oferuje system.

Oto kilka z nich:

Wsparcie branży business to business (B2B):

  • Rozpoznawanie i analiza odwiedzin firm na stronie www oraz udostępnienie kontaktów telefonicznych lub mailowych z osobami kontaktowymi po stronie firm.
  • Wysyłka powiadomienia (alertu) o zainteresowaniu noclegiem (spełnieniu warunku świadczącego o byciu zainteresowanym, np. odwiedzenie strony konkretnej oferty) zidentyfikowanego klienta firmowego noclegiem w jednym z hoteli.
  • Automatyzacja programów lojalnościowych dla klientów firmowych korzystających wcześniej z usług hotelu.
  • Rekomendacje dodatkowych usług dla oglądanych hoteli w obrębie strony internetowej ? generowane indywidualnie dla konkretnej, zidentyfikowanej osoby na stronie.
  • Banery dynamiczne – wyświetlające oferty specjalne i usługi.
  • Segmentacja kontaktów w bazie na podstawie ich zachowania na stronie.
  • Centrum pobierania – narzędzie do gromadzenia i udostępniania materiałów, pomocne przy wspomaganiu kampanii informacyjnych i pozyskiwaniu nowych kontaktów.
  • Wyskakujące powiadomienia na stronie z informacjami o rabatach lub promocjach.

Kampanie mailingowe:

  • Cykl emaili informacyjnych (newsletter) którego celem jest grupa klientów przypisana do konkretnej placówki.
  • Emaile okresowe z propozycją oferty w terminie, kiedy dany kontakt skorzystał z niej w poprzednich latach.
  • Klasyczne newslettery.
  • Emaile urodzinowe, np z życzeniami i kodem rabatowym w postaci prezentu.
  • Spersonalizowane emaile wysyłane do anonimowych kontaktów (bez posiadania adresu odbiorcy, po podłączeniu Remintrex jako dodatkowej usługi).

Wsparcie działów handlowych i obsługi klienta:

  • Powiadomienia (alerty) wysyłane w czasie rzeczywistym, informujące o spełnieniu przez klienta warunków kwalifikujących go jako zainteresowanego ofertą (np. wejście na stronę oferty).
  • Alerty do handlowców o ponownym pojawieniu się kontaktu na stronie (np. po długim okresie niebytności).
  • Przyznawanie kontaktom punktów za zdefiniowane zachowania (np otworzenie emaila, ściągnięcie materiału informacyjnego ze strony lub zapis w formularzu), pomocne przy szacowaniu wartości kontaktu.
  • CRM z możliwością ręcznego i automatycznego dodawania notatek do profili kontaktu i nadawania terminów z przypomnieniem emailowym.
  • Integracja z Facebookiem, pozwalająca na monitoring zdarzeń społecznościowych.

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoplo

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na sklepach Shoplo ...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Selesto

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na sklepach Selesto...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Vendero

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na podstronę w skle...
  • Sposoby automatyzacji działań na sklepie internetowych – CHATBOT

    Chatbot to wyjątkowe narzędzie, które pomaga Tw...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Ebexo

    WSTAWIANIE SKRYPTU NA PODSTRONĘ Ebexo 1. Zalogu...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}