Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Marketing zautomatyzowany
  • Marketing Automation
  • Rozwiązania marketingowe dla firm szkoleniowych i coachingowych
5 lutego, 2023

Rozwiązania marketingowe dla firm szkoleniowych i coachingowych

Rozwiązania marketingowe dla firm szkoleniowych i coachingowych

Firmy szkoleniowe i coachingowe których odbiorcą usług jest przemysł B2B (business to business) wykorzystują całą gamę narzędzi pozyskujących nowe kontakty tak, aby figurować na liście usługobiorców na jak najwyższej pozycji, ubiegając konkurencję. Najczęściej stosowanymi, sprawdzonymi metodami w walce o klienta jest przede wszystkim informacja, o potrzebach kontaktu, danych personalnych, wycena gotowości do skorzystania z oferty firmy. Co więcej, w interesie sprawnie funkcjonującej firmy leży, aby potrzeba wymiany informacji istniała także w drugą stronę, co sprowadza się do edukacji klientów odnośnie rodzaju i jakości usług.

Jak jednak trafić w potrzeby klientów biznesowych i prywatnych tak, aby przekonać ich do wybrania naszej oferty? System SalesManago prezentuje zbiór funkcjonalności nieodzowny do tego rodzaju zadań:

Cykle informacyjne (lead nurturing):

  • Proces edukacyjny klientów niezdecydowanych na dokonanie zakupu
  • Automatyczny email z ofertą po przekroczeniu progu punktowego, odzwierciedlającego gotowość do zakupu klienta
  • Automatyczne kampanie sprzedażowe dla klientów prowadzących rozmowy z działem handlowym
  • Dopasowanie ofert szkoleniowych do klienta na podstawie jego zainteresowań
  • Spersonalizowane emaile w czasie największej aktywności odbiorcy
  • Sms, email, push z przypomnieniem o odbywającym się szkoleniu / podziękowaniem za uczestnictwo
  • Newslettery – wykorzystanie RSS do tworzenia dynamicznych wiadomości na stronie czy blogu

Wspomaganie działu handlowego:

  • Monitorowanie i segmentacja kontaktów na podstawie zachowań na stronie www
  • Integracja Facebook, monitoring zdarzeń społecznościowych
  • Powiadomienia (alerty) do działów handlowych po wykonaniu przez klienta zdefiniowanego działania (np świadczącego o zainteresowaniu ofertą) zawierające kluczowe informacje o kontakcie
  • System wysyłki ofert do wcześniej zdefiniowanych grup odbiorców
  • Cykliczna wysyłka emaili z ofertami zawierającymi nowości
  • Profile behawioralne kontaktów
  • Notatki dodawane ręcznie i automatycznie do profilów kontaktu oraz zadania, wraz z przypomnieniem emailowym
  • Personalizacja wiadomości i ofert wyświetlanych na Microsite
  • Banery dynamiczne, wyświetlające spersonalizowane oferty i usługi na podstawie historii aktywności danego kontaktu
  • Możliwość integracji z LiveChat, Ankieta.pl, Survicate.pl

Podział na grupy i wycena klienta

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoplo

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na sklepach Shoplo ...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Selesto

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na sklepach Selesto...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Vendero

    WSTAWIANIE SKRYPTU i iframe na podstronę w skle...
  • Sposoby automatyzacji działań na sklepie internetowych – CHATBOT

    Chatbot to wyjątkowe narzędzie, które pomaga Tw...
  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Ebexo

    WSTAWIANIE SKRYPTU NA PODSTRONĘ Ebexo 1. Zalogu...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}