How Can We Help?
To, na jaką stronę powinieneś się zdecydować zależy od efektów, jakie chcesz osiągnąć z jej pomocą.
Jeżeli chcesz skupić uwagę swoich odbiorców na jednej, konkretnej rzeczy, np. skontaktowaniu się z tobą, zostawieniu na siebie namiaru, wypełnieniu ankiety, dokonaniu zakupu lub pobraniu konkretnego materiału Landing Page jest właściwą odpowiedzią na Twoje potrzeby.
Jeśli chcesz, aby Twoja firma mogła być znaleziona w internecie przez każdego, kto szuka usługodawcy takiego jak Ty możesz zdecydować się na Wizytówkę. W takich stronach najważniejsze jest zostawienie możliwości kontaktu z tobą, czy w postaci numeru telefonu, formularza kontaktowego czy innych metod.
W przypadku, kiedy zależy Ci na pracy nad klientem i masz świadomość, że mija nieco więcej czasu, nim potencjalny odbiorca zdecyduje się na podjęcie decyzji i skorzystanie z Twoich usług możesz wybrać Stronę Informacyjną, jako metodę prezentowania się w internecie. Dzięki niej nie tylko masz możliwość zaprezentowania się jako godna zaufania firma, dla której wizerunek jest ważny, ale również możesz dać odczuć swoim klientom, że wychodzisz im na przeciw. Na stronie informacyjnej możesz umieścić wszelkiego rodzaju materiały do dyspozycji swoich odbiorców, aby z czasem przekonać ich, że to Ty jesteś właściwym rozwiązaniem na ich problemy.