Projekt-Net Technologie Internetowe

Projekt-Net Technologie Internetowe

Zwiększamy zaangażowanie Twoich klientów.

T (+48) 794-002-102
Email: biuro@projekt-net.pl

Projekt-Net
ul.Żeromskiego 65/406 Radom

Open in Google Maps
  • O FIRMIE
    • O NAS
    • CERTYFIKATY
    • STRONA WPŁAT ZALICZEK
    • KARIERA
      • Webmaster/Redaktor/SEO
      • Programista PHP
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • STRONY WWW
    • STRONY INTERNETOWE
    • APLIKACJE MOBILNE
    • AUDYT STRON WWW
    • PORTFOLIO
    • POZYCJONOWANIE
    • ZARZĄDZANIE
    • BADANIE KONKURENCJI STRON INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-COMMERCE
    • SKLEPY INTERNETOWE
    • AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO
    • ZARZĄDZANIE
    • INTEGRACJA PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
    • BADANIE KONKURENCJI SKLEPÓW INTERNETOWYCH
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • E-MARKETING
    • MARKETING ZAUTOMATYZOWANY
      • MARKETING AUTOMATION
      • PUSH NOTIFICATION
      • KAMPANIE SMS’OWE
      • E-MAILING
    • ADWORDS – REKLAMA w GOOGLE
      • ZWIĘKSZ LICZBĘ KLIENTÓW INTERNETOWYCH
      • REKLAMA W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
      • REKLAMA W POCZCIE GMAIL
      • REMARKETING
      • REKLAMA PRODUKTOWA
      • REKLAMA W YOUTUBE
      • REKLAMA TYPU DISPLAY
      • OBSŁUGA REKLAM ADWORDS – PAKIETY
    • GOOGLE ANALITYCS
      • GOOGLE ANALITYCS
    • MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
      • FACEBOOK ADS – REKLAMA
    • PAGE COMMUNICATION
      • CALLBACK FROM PAGE
    • BADANIE KONKURENCJI W INTERNECIE
    • GOOGLE CONSENT MODE V2
  • TŁUMACZENIA
  • BAZA WIEDZY
    • BLOG
    • OBSŁUGA STRON I SKLEPÓW
    • FAQ – ODPOWIEDZI
  • KONTAKT
SZYBKI KONTAKT
  • Home
  • Czat AI na stronie – praktyczne zastosowania dla fizjoterapii
23 maja, 2025

Czat AI na stronie – praktyczne zastosowania dla fizjoterapii

Czat AI na stronie – praktyczne zastosowania dla fizjoterapii

Czat AI usprawniający pracę FIZJOTERAPII

1. Czat AI dla fizjoterapeuty poinformuje Twoich klientów o dostępnych terminach

Klient chce się dowiedzieć, kiedy są prowadzone zajęcia w basenie solnym.
Czat AI poinformuje go, że zajęcia w basenie Solnym są zazwyczaj przeprowadzane w czwartki i piątki w godzinach 10:00 – 14:00.

2. Czat AI dla fizjoterapeutów dostarczy informacje o oferowanych usługach i ich szczegółach

Klient chce wiedzieć, jakiego rodzaju usługi świadczy fizjoterapeuta.
Czat AI przedstawi mu listę usług i zapyta, czy chciałby poznać szczegóły na temat którejś z usług.

Klient kontynuuje rozmowę, żądając informacji na temat jednej z usług: masażu mięśni z użyciem gorących kamieni.
Czat AI przedstawia klientowi opis usługi, jej dobroczynny wpływ oraz że można usługę zamówić w poniedziałki i środy, kiedy jest dostępna sala do masaży, jednak konkretny termin musi być umówiony przez recepcję.

3. Na podstawie informacji podanych podczas rozmowy CZAT AI dobierze najlepszą usługę do potrzeb klienta

Klient chce wiedzieć, jakie masaże wchodzą w skład technik relaksacyjnych, a następnie pyta o masaż, który nie musi przeprowadzać człowiek.
Czat AI zrozumie kontekst wypowiedzi i przedstawi klientowi specyfikę masaży wodnych oraz na co zazwyczaj są stosowane, wspomagając się wiedzą z przesłanego mu do nauki pliku tekstowego oraz treści strony internetowej opisującej usługę masaży wodnych.

4. Czat AI zaprezentuje użytkownikowi listę dostępnych materiałów odpowiadających na jego zapytanie

Użytkownik widzi na czacie wyszukiwarkę i listę artykułów z którymi może się zapoznać. Używa wyszukiwarki do znalezienia artykułu ze słowem kluczowym „ból stawów”, gdzie otrzymuje czternaście różnych pozycji. Wraca do wyszukiwarki zawężając swoje zapytanie do „ból w kolanie”. Tym razem dostaje trzy pozycje, o rodzajach urazów, metodach leczenia i przyczynach powstawania. Po zapoznaniu się z nimi rozumie, że problem może wynikać ze spięcia mięśni i wiedząc o co pytać zaczyna rozmowę z Czatem AI, które ze świadczonych zabiegów rozciągających mogą mu pomóc.

5. Czat AI dla fizjoterapeutów przypisze użytkownika do odpowiedniego oddziału i lokalizacji

Użytkownik na czacie po wcześniejszej konwersacji zadaje pytanie, jak może się skontaktować z obsługą. Czat rozumie na podstawie przeprowadzonej rozmowy, że użytkownik jest zainteresowany masażami relaksacyjnymi, więc wyświetli mu przygotowaną odpowiedź z numerem telefonu, adresem email, linkiem do strony „Kontakt” i propozycją przekierowania rozmowy do konsultanta z działu masaży relaksacyjnych.

6. Czat AI pomoże użytkownikowi w nawigowaniu po stronie, proponując odpowiednie linki i przekierowując go na właściwe podstrony

Klientka nie czuje się komfortowo z myślą o przechodzeniu zabiegów fizjoterapii prowadzonych przez mężczyznę i pyta, czy zabiegi mogą być przeprowadzane przez kobietę.
Czat AI informuje, że jednym ze specjalistów jest kobieta. Na pytanie czy klientka może zobaczyć profil kobiety czat przekierowuje ją na stronę z opisem i zdjęciem specjalistki.

7. Czat AI pozyska dane klienta do późniejszego kontaktu podczas przeprowadzanej z nim rozmowy

W momencie, kiedy użytkownik wyrazi zainteresowanie którąś z usług świadczonych przez fizjoterapeutę Czat AI, po krótkim opisie usługi zapyta, czy klient chciałby zostawić swoje dane do późniejszego kontaktu, wskazując na imię, numer telefonu oraz adres email.
Tak pozyskane dane mogą posłużyć do dalszej pracy nad klientem, na przykład za pomocą telefonu z pytaniem, czy chce się zapisać na usługę z racji właśnie zwolnionego terminu.

8. Przekierowywanie na człowieka i rozmowa na czacie z obsługą

Klient rozpoczyna interakcję z czatem i zadając mu kolejne pytania. Są one zbyt specyficzne, więc Czat AI proponuje, żeby były one zadane obsłudze sklepu. Pyta się, czy poprosić obsługę o przejęcie rozmowy. Klient zgadza się.
W tym samym momencie obsługa recepcji otrzymuje powiadomienie emailowe o rozmowie i prośbie o przejęcie. Szybko wchodzi na stronę czatu i rozpoczyna rozmowę z klientem.

Znalazłeś jakieś zastosowanie Czatu AI, które może się sprawdzić u Ciebie?

Zapytaj o wdrożenie Czatu AI

Ostatnie wpisy

  • Jak dodać skrypt do stron w HTMLu na Shoper – nowy szablon

    2. Z rozwiniętych opcji, kliknij w „Twoje...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -WooCommerce

    Czyszczenie pamięci Cache – WooCommerce C...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress przy użyciu wtyczki LiteSpeed Cache?

    Czyszczenie pamięci Cache WordPress – Lig...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w WordPress za pomocą wtyczki WP Super Cache

    Czyszczenie pamięci podręcznej WordPress &#8211...
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną WordPress -Elementor

    Czyszczenie pamięci Cache Elementora 1. Zaloguj...

PRZYGOTOWANIE STRONY WWW

Prosimy o wypełnienie poniższych pól oraz zamieszczenie istotnych dla Państwa informacji

Projekt-Net

Projekt-Net Agencja Interaktywna

ul.: Żeromskiego 65

26-600 Radom

Tel. 794 002 102

E-mail: biuro@projekt-net.pl

invoice

Oferta

  • Strony internetowe
  • Zarządzanie stronami internetowymi
  • Sklepy internetowe
  • Administracja i zarządzanie sklepami www
  • E-Marketing
  • Adwords – reklama w GOOGLE
  • Obsługa reklam AdWords – pakiety
  • Badanie konkurencji w internecie
  • Tłumaczenia stron i sklepów
  • Polityka plików cookies (EU)
  • Polityka prywatności

Nasze usługi

  • Page Communication
  • Google Analitycs
  • Jak zwiększyć liczbę klientów
  • Audyt sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie

© 2020 All rights reserved.

TOP
Zarządzaj zgodami plików cookie
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}