Czat AI na stronie – praktyczne zastosowania dla fizjoterapii
Czat AI usprawniający pracę FIZJOTERAPII
1. Czat AI dla fizjoterapeuty poinformuje Twoich klientów o dostępnych terminach
Klient chce się dowiedzieć, kiedy są prowadzone zajęcia w basenie solnym.
Czat AI poinformuje go, że zajęcia w basenie Solnym są zazwyczaj przeprowadzane w czwartki i piątki w godzinach 10:00 – 14:00.
2. Czat AI dla fizjoterapeutów dostarczy informacje o oferowanych usługach i ich szczegółach
Klient chce wiedzieć, jakiego rodzaju usługi świadczy fizjoterapeuta.
Czat AI przedstawi mu listę usług i zapyta, czy chciałby poznać szczegóły na temat którejś z usług.
Klient kontynuuje rozmowę, żądając informacji na temat jednej z usług: masażu mięśni z użyciem gorących kamieni.
Czat AI przedstawia klientowi opis usługi, jej dobroczynny wpływ oraz że można usługę zamówić w poniedziałki i środy, kiedy jest dostępna sala do masaży, jednak konkretny termin musi być umówiony przez recepcję.
3. Na podstawie informacji podanych podczas rozmowy CZAT AI dobierze najlepszą usługę do potrzeb klienta
Klient chce wiedzieć, jakie masaże wchodzą w skład technik relaksacyjnych, a następnie pyta o masaż, który nie musi przeprowadzać człowiek.
Czat AI zrozumie kontekst wypowiedzi i przedstawi klientowi specyfikę masaży wodnych oraz na co zazwyczaj są stosowane, wspomagając się wiedzą z przesłanego mu do nauki pliku tekstowego oraz treści strony internetowej opisującej usługę masaży wodnych.
4. Czat AI zaprezentuje użytkownikowi listę dostępnych materiałów odpowiadających na jego zapytanie
Użytkownik widzi na czacie wyszukiwarkę i listę artykułów z którymi może się zapoznać. Używa wyszukiwarki do znalezienia artykułu ze słowem kluczowym „ból stawów”, gdzie otrzymuje czternaście różnych pozycji. Wraca do wyszukiwarki zawężając swoje zapytanie do „ból w kolanie”. Tym razem dostaje trzy pozycje, o rodzajach urazów, metodach leczenia i przyczynach powstawania. Po zapoznaniu się z nimi rozumie, że problem może wynikać ze spięcia mięśni i wiedząc o co pytać zaczyna rozmowę z Czatem AI, które ze świadczonych zabiegów rozciągających mogą mu pomóc.
5. Czat AI dla fizjoterapeutów przypisze użytkownika do odpowiedniego oddziału i lokalizacji
Użytkownik na czacie po wcześniejszej konwersacji zadaje pytanie, jak może się skontaktować z obsługą. Czat rozumie na podstawie przeprowadzonej rozmowy, że użytkownik jest zainteresowany masażami relaksacyjnymi, więc wyświetli mu przygotowaną odpowiedź z numerem telefonu, adresem email, linkiem do strony „Kontakt” i propozycją przekierowania rozmowy do konsultanta z działu masaży relaksacyjnych.
6. Czat AI pomoże użytkownikowi w nawigowaniu po stronie, proponując odpowiednie linki i przekierowując go na właściwe podstrony
Klientka nie czuje się komfortowo z myślą o przechodzeniu zabiegów fizjoterapii prowadzonych przez mężczyznę i pyta, czy zabiegi mogą być przeprowadzane przez kobietę.
Czat AI informuje, że jednym ze specjalistów jest kobieta. Na pytanie czy klientka może zobaczyć profil kobiety czat przekierowuje ją na stronę z opisem i zdjęciem specjalistki.
7. Czat AI pozyska dane klienta do późniejszego kontaktu podczas przeprowadzanej z nim rozmowy
W momencie, kiedy użytkownik wyrazi zainteresowanie którąś z usług świadczonych przez fizjoterapeutę Czat AI, po krótkim opisie usługi zapyta, czy klient chciałby zostawić swoje dane do późniejszego kontaktu, wskazując na imię, numer telefonu oraz adres email.
Tak pozyskane dane mogą posłużyć do dalszej pracy nad klientem, na przykład za pomocą telefonu z pytaniem, czy chce się zapisać na usługę z racji właśnie zwolnionego terminu.
8. Przekierowywanie na człowieka i rozmowa na czacie z obsługą
Klient rozpoczyna interakcję z czatem i zadając mu kolejne pytania. Są one zbyt specyficzne, więc Czat AI proponuje, żeby były one zadane obsłudze sklepu. Pyta się, czy poprosić obsługę o przejęcie rozmowy. Klient zgadza się.
W tym samym momencie obsługa recepcji otrzymuje powiadomienie emailowe o rozmowie i prośbie o przejęcie. Szybko wchodzi na stronę czatu i rozpoczyna rozmowę z klientem.
Znalazłeś jakieś zastosowanie Czatu AI, które może się sprawdzić u Ciebie?