Callback From Page - dlaczego warto?

Zobacz 7 powodów, dla których warto stosować Callback From Page

Zaintryguj odbiorców

Przede wszystkim sam angażuje potencjalnych klientów na stronie. Ma postać ikony, która może zostać wykorzystana w formie popupu. Call-to-action jest widoczny od pierwszej chwili, w postaci prostego do zrozumienia hasła: “Zadzwonimy do ciebie w 28 sekund”. Jak to działa? Przede wszystkim użytkownik czytając komunikat zaczyna się zastanawiać, skąd taki czas odpowiedzi. Jest to wybieg bazujący na ciekawości, skłaniający do przetestowania reakcji. Jednocześnie spełnia trzy role: zatrzymuje uwagę użytkownika, przekazuje jasny komunikat i buduje zaufanie.

Błyskawiczny formularz

Callback From Page prowadzi do formularza kontaktowego z polem na wpisanie numeru telefonu, na który powinien oddzwonić konsultant. Nie trzeba wypełniać długich ankiet, odpowiadać na trudne pytania ani podawać żadnych danych personalnych. Już na wstępie otrzymujesz metodę na komunikację z klientem, dzięki czemu możesz rozpocząć nad nim pracę.

Natychmiastowy kontakt

Wiadomo, nikt nie lubi czekać. Klient, który właśnie znajduje się na stronie i ma pytanie najprawdopodobniej, jeśli szybko nie otrzyma tego, po co na nią wszedł, opuści ja i poszuka rozwiązań u konkurencji. Póki zatem jest zainteresowany tematem istnieje potencjał na zmienienie go w konwertującego klienta. Callback From Page daje szansę na szybką komunikację.

Zatrzymuj odbiorców

Callback From Page może zostać użyty w wielu sytuacjach, nie tylko jako sposób na uzyskanie kontaktu, lecz również metoda na zatrzymanie użytkownika na stronie. Jeśli kursor internauty opuścił Twoja stronę - co jest sygnałem do wyjścia z witryny - wyświetl mu ikonę Callback From Page w postaci popupu. Jeżeli użytkownik spędza więcej czasu na stronie, niż zakładana wyświetl mu popup aby wiedział, gdzie i jak może uzyskać bardziej szczegółowe informacje

100% więcej klientów

Dzięki Callback From Page będziesz w stanie pracować na świeżo zaangażowanym kliencie, który wciąż jest zainteresowany tematem. Jak wynika z badań firmy wykorzystujących podobne rozwiązania branże, które działały w ciągu 5 minut na leadzie zwiększały swoje szanse na przyciągnięcie go o 100%.

Bądź profesjonalny

Klienci postrzegają firmy, które są w stanie podjąć się rozmowy na temat poszukiwanych przez nich produktów lub usług za bezpieczne i godne zaufania. Nie tylko uzyskują przeświadczenie, że w każdej chwili moga zostać wsparci wiedza eksperdzką. Biznes, który potrafi zapewnić szybką, personalną obsługę, nawet jeśli to telefon od konsultanta pierwszego kontaktu zaskarbia sobie w oczach klientów pozycję profesjonalnego partnera.

Zyskuj nawet po czasie

Nawet, jeśli nie zdołasz oddzwonić do klienta w ciągu podanych 28 sekund a, powiedzmy po dziesięciu minutach klient i tak w większości przypadków wciąż będzie w Twoim zasięgu. Jeśli go zignorujesz, zapewne nigdy nie powróci, a otrzymując od Ciebie kontakt, choćby opóźniony będzie mieć wrażenie, że firma mimo wszystko stara się dbać o jego interesy. Należy również pamiętać, że istnieje możliwość konfiguracji centrali telefonicznej, która automatycznie przekieruje rozmowę na kolejnego wolnego konsultanta.

Narzędzia marketingowe:
TOP