Kampanie SMS'owe

W praktyce żaden biznes nie jest w stanie obejść się bez przynajmniej podstawowej formy komunikacji z klientami. Im jest ona bardziej rozbudowana, tym większa szansa powodzenia w sprzedaży i o ile do internetu dostęp obecnie ma zdecydowana większość, o tyle można powiedzieć, że każdy już ma telefon komórkowy.

Jednak dzwonienie do klientów nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem, zwłaszcza, jeśli celujemy w różne rynki. Brak czasu, nieodpowiednia pora, losowe okoliczności, wszystko to przemawia za inną formą wysyłania wiadomości - sms.

Zastosowanie SMS

Krótkie wiadomości SMS mogą być wyjątkowo skutecznym narzędziem zarówno w eCommersie jaki i jako wsparcie dla sklepów stacjonarnych. Ich głównym zadaniem jest oczywiście funkcja informacyjna, a szybkość wysyłki sprawia, że stanowią doskonały środek komunikacji w przypadkach, gdy liczy się czas. 

 

Oto kilka najpowszedniejszych użyć smsów:

  • wysyłka kodów rabatowych;
  • prośby o potwierdzenie przy transakcjach (kody potwierdzające do przepisania);
  • potwierdzenia transakcji;
  • powiadomienia o dostępności produktów;
  • powiadomienia o stanie wysyłki;
  • przypomnienia o akcjach i terminach.

...wiecej

Zalety stosowania SMS

  • SMS jako krótka, tekstowa wiadomość może zostać wysłana praktycznie zawsze, ponieważ odbiorca może ją odebrać kiedy chce, zapisać, skasować, odpisać lub nawet przekazać do innej osoby.
  • O jego przyjściu użytkownik jest informowany natychmiast, zaś odebranie wiadomości to kwestia kilku sekund, więc dociera do odbiorcy bardzo szybko.
  • Może zawierać dowolną treść tworzoną dynamicznie, zależnie od odbiorcy.
  • Zależnie od tematyki wiadomości i branży nadawcy smsy mogą być wysyłane od kilku na miesiąc do kilkunastu na dzień, bez konsekwencji irytacji odbiorców.
  • Można dokładnie określić, ile smsów zostało wysłanych poprawnie, niepoprawnie, a ile wciąż oczekuje na wysyłkę.
  • Kilka smsów może tworzyć jedną dłuższą wiadomość.

Nasza oferta SMS

Naszym klientom możemy zaoferować dwa rodzaje wysyłki SMS:

Full

obsługa polskich znaków - do wyboru istnieją dwie opcje: 70 znaków z polskimi literami oraz 160 bez;

alfanumeryczna nazwa nadawcy - wyświetlanie się nazwy nadawcy na telefonie odbiorcy nawet, jeśli ten nie zapisał kontaktu w książce adresowej (branding sms);

przypisanie numeru do firmy -  numer może zostać przypisany do nadawcy; zaletą tego rozwiązania jest możliwość odbieranych smsów kierowanych do firmy przez odbiorców z opcji ?odpisz nadawcy?;

do 3 milionów smsów na godzinę - maksymalna liczba wysyłanych sms'ów wynosi nawet trzy miliony na godzinę czyli trzykrotnie szybciej niż w wersji ECO.

Eco

brak polskich znaków - automatyczne przekształcenie na podstawowy odpowiednik znaku;

niższa cena za 1 sms;

limit 160 znaków na sms - wysyłka jednego SMSa ograniczona jest do 160 znaków lub po 157 na dwa lub więcej SMSów łączonych;

wysyłka odbywająca się z losowuch numerów - system losuje z dostępnych numerów pierwszy wolny i przypisuje niego zaplanowaną wysyłkę;

do 1 miliona smsów na godzinę - maksymalna liczba wysyłanych sms'ów wynosi nawet jeden milion na godzinę;

 

Full i ECO

długie smsy - po przekroczeniu limitu znaków system wyśle o jedna więcej wiadomość; odbiorca będzie je widział jako jedną;

odpowiedzi SMS - system śledzi odpowiedzi wysyłane przez odbiorców;

spersonalizowane smsy - możliwość wysyłania spersonalizowanych smsów;

pełne raportowanie - informacje o wysłanych, odrzuconych i oczekujących smsach.

 

 

Możliwości integracji

Proponowany przez nas system dystrybucji SMS może zostać zintegrowany z wieloma popularnymi systemami ERP, CRM, platwormami eCommerce a nawet specjalistycznymi aplikacjami. W razie potrzeby oferujemy rozwiązania dedykowane, dopasowane do potrzeb klienta.

Do czego stosuje się sms w różnych branżach

Wysyłka SMS jest przeznaczona głównie dla firm i organizacji, których celem jest przyspieszenie i polepszenie komunikacji z pracownikami oraz klientami:

Narzędzia marketingowe:

TOP